ART000051SED
Stoc disponibil: In stoc
Termen de livrare: In 24 de ore
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Programul de back-office Sedona Retail se poate folosi independent sau conectat la:
magazin online (cu platforma Magento, Prestashop sau altele)
aplicatia Sedona POS pentru Android si iOS
modul de front-office Sedona Retail pentru Windows
Pentru detalii sau pentru a comanda varianta completa a programului Sedona Retail (front-office + back-office) click aici.
Acest modul software indeplineste urmatoarele functionalitati necesare comerciantilor:
Administrare articole, clienti, furnizori, gestiuni
Gestiunea stocurilor
Contabilitate primara
Rapoarte de vanzari si management
Facturare din back-office
Fidelizare clienti
Tiparire etichete
Sunati chiar acum la 021-3278727 pentru a testa 30 de zile Sedona Retail -cel mai prietenos program de gestiune. Datele introduse in perioada de proba se pastreaza dupa cumparare sau se pot exporta.
Preluam gratuit baza de date in cazul schimbarii programului de gestiune (catalog produse, clienti, furnizori).
DINTRE AVANTAJELE SEDONA RETAIL BACK-OFFICE:
Interfata de vanzare pe casa de marcat si facturare. Interfata de vanzare are functionalitati elementare. Pentru functionalitati complete, va recomandam achizitionarea Sedona Retail Front-Office sau a aplicatiei de mobil Sedona POS.
Rapoarte predefinite cu interpretare grafica, pentru aflarea rapida a informatiilor esentiale.
Personalizare rapoarte noi, cu ajutorul consultantilor Sedona, sau fara.
Toate documentele de contabilitate primara: registru de casa, jurnale cumparari/vanzari, fisa de magazie, fisa de inventariere, s.a.
Gestiuni multiple; transfer de stocuri intre gestiuni sau intre puncte de lucru.
Alarme stoc minim si epuizare stoc.
Evidenta monetar.
Imprimare etichete de raft si etichete pentru produse in multiple formate.
Modul Prestashop pentru sincronizarea stocurilor si catalogului de produse cu magazinul online.
Pentru mai multe detalii accesati site-ul www.SedonaRetail.ro
Pretul reprezinta licenta definitiva (fara taxe anuale) per calculator.
- Instalare si instruire remote
- Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Import nomenclator de articole.
- Export date catre alte programe de contabilitate sau ERP in format standard. Optional, integrari personalizate cu Saga, Navision sau alte programe.
- Aplicatie de rapoarte pe mobil
- Personalizare rapoarte – gratuit in primele 30 de zile
- Personalizare documente (facturi, proforme, avize s.a.) – gratuit in primele 30 de zile
- Personalizare format etichete – gratuit in primele 30 de zile
- Design carduri de fidelitate
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!