ART3126SED
Stoc disponibil: Va rugam sa ne contactati
Termen de livrare:
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Freyapos Self-Order este o soluție digitală care îmbunătățește fiecare aspect al procesului de comandă. Aceasta oferă o interacțiune rapidă, autonomă și personalizată, fiind perfectă pentru restaurante, cafenele, fast-food-uri și multe alte locații.
Beneficii cheie pentru afacerea ta:
Eficiență și viteză. Automatizează comenzile, reducând erorile și timpul de așteptare.
Creșterea vânzărilor. Sugestiile de upselling și cross-selling cresc valoarea medie a comenzilor cu până la 18%.
Experiență premium pentru clienți. Comenzile sunt plasate rapid și personalizat, fără presiunea timpului.
Integrare cu soluțiile FreyaPOS.
Un sistem self-order are ca scop diversificarea liniei de business, eliberarea angajaților actuali și concentrarea pe alte procese care aduc valoare adăugată clienților și eficientizează procesele din zona de producție și calitatea produselor.
Interfață ușor de folosit.
Permite o experiență unică si fluidă a procesului de comandă de la terminalul Self-Service.
Suport customizat de imagini produse.
Prezentati meniurile și preparatele cu imagini convingătoare.
Statusul comenzilor in timp real.
Clienții vor fi informați în permanență privitor la statusul comenzilor lor – fără cozi și alte metode învechite de notificare
Sistem rapid de plată.
Finalizezi comenzile mai rapid prin acceptarea plații cu cardul.
Integrare FreyaPOS Kitchen.
Transmiți comenzile direct în secțiile de preparare din bucătărie.
Rapoarte și control optim meniu din Backoffice.
Rapoarte detaliate pentru a înțelege mai bine preferințele clienților.
Freya Self Order îmbunătățește atât experiența clienților, cât și eficiența operațională, fiind o soluție pentru orice restaurant modern. Încearc-o acum și transformă-ți afacerea!
Grad mare de personalizare. Sistemul permite configurări la nivel de terminal, adaptate nevoilor fiecărei locații.
Control complet.De la prețuri și promoții până la gestionarea și personalizarea meniului.
Versatilitate.Ideal pentru locații de tip Counter Service, Quick Service și chiar restaurante cu servire la masă.
De ce să alegi Freya Self Order?
Integrare perfectă cu sistemele de gestiune POS și KDS, eliminând barierele dintre front-end și back-end.
Eficiență operațională dovedită, care optimizează resursele umane și tehnice.
Posibilități de promovare directă pe terminale prin imagini și videoclipuri interactive.
Freya Self-order este alcatuit din:
Pretul afisat cuprinde toate componentele sistemului, insa acesta se poate personaliza dupa nevoile dvs.!
- Instalare si instruire remote. Optional, deplasare la sediul clientului, in orice localitate.
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!