ART002060SED
Stoc disponibil:
Termen de livrare:
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Cu solutia Sedona Menisto oferiti clientilor un meniu smart, chiar pe telefonul mobil! Astfel, puteti interactiona mai usor si mai eficient cu vizitatorii restaurantului.
Cum functioneaza Sedona Menisto?
Intreg procesul de comanda e simplu, astfel incat clientii restaurantului dumneavoastra pot, prin scanarea unui cod QR:
1. Vizualiza meniul in browser-ul telefonului
2. Plasa comanda
3. Transmite mesaje ospatarilor
Avantajele Sedona Menisto
Top 3:
- Economiseste costuri prin eliminarea meniurilor tiparite, ce trebuie inlocuite periodic din cauza uzurii si a modificarilor in meniu.
- Administratorii restaurantelor pot modifica produsele din meniu usor, rapid si fara costuri.
- Creste retentia clientilor, acestia putand pastra pagina restaurantului pentru comenzi de acasa.
Alte avantaje:
- Clientii nu trebuie sa instaleze o aplicatie.
- Scanarea codurilor QR este un comportament natural al consumatorilor tineri.
- Fata de un meniu electronic in format PDF, meniul Sedona Menisto este interactiv, organizat pe categorii si se incadreaza pe ecranul telefonului fara sa fie nevoie de zoom (este responsive).
- Permite comunicare cu personalul restaurantului.
- Clientii pot “rasfoi” meniul pe telefon pe toata perioada petrecuta in local.
- Integrare cu sistemul POS (Freya sau Sedona) la varianta ENTERPRISE.
- Integrare cu Facebook: produsele din meniu pot fi distribuite pe Facebook, iar astfel restaurantul este promovat catre prietenii clientilor.
- Statistici si grafice: administratorul restaurantului poate vizualiza statistici si grafice pentru produsele accesate de clienti.
Variante Sedona Menisto
STANDARD include:
De asemenea clientii au access la aplicatia “Menisto – Waiter”disponibila in Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=menisto.waiter.app
Aplicatia “Menisto – Waiter” le permite restaurantelor sa proceseze comenzile si rezervarile primite din partea clientilor.
*Preturile exprimate in Euro nu includ TVA
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!