Stoc disponibil: In stoc
Termen de livrare: In 24 de ore
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Program disponibil variantele:
Avantajele Freya Restaurant:
Freya Restaurant se integreaza cu o gama variata de echipamente POS (precum imprimante fiscale, cantare, afisaje pentru client etc.) si sisteme aditionale (precum mese de biliard, sisteme de acces cu turnicheti, sisteme de chemare ospatari).
Avantajele implementarii unui sistem cu SEDONA:
Preturi avantajoase la echipamente datorita importului direct;
Suport gratuit 30 de zile de la instalare, telefonic si prin internet;
Contracte de service optionale, remote sau cu deplasari incluse;
O aplicatie pentru localuri potrivita fidelizeaza clientii si aduce economii!
Functionalitate | Mini | Standard | Professional |
Definire catalog produse sub o forma arborescenta | + | + | + |
Editare vizuala a planului locatiei cu numar nelimitat de mese sau zone | + | + | + |
Definire numar nelimitat de operatori si drepturi | + | + | + |
Marcare produse, trimitere la sectii de preparare si tiparire bon fiscal | + | + | + |
Marcare avansata a comenzilor: atribute de preparare, grupare pe platou, feluri, descriere libera | + | + | + |
Separare si combinare vanzare | + | + | + |
Tiparire note de plata, bonuri de comanda si mini-rapoarte | + | + | + |
Generare de rapoarte de vanzari pe categorii de produse, pe operatori sau pe sectii de preparare | + | + | + |
Integrare cu diverse echipamente specializate: cititor de carduri magnetice, sertar de bani, afisaj client | + | + | + |
Integrare cu aplicatia Freya Mobile pentru marcarea comenzilor clientilor de pe echipamente portabile | + | + | + |
Definire numar nelimitat de gestiuni | - | + | + |
Definire retete | - | + | + |
Gestiune cantitativa si valorica a stocurilor. Soft de gestiune pentru restaurante. | - | + | + |
Generarea tuturor documentelor de contabilitate primara (Fisa de magazie, Balanta de stoc, Raport de gestiune etc.) | - | + | + |
Registru de casa | - | + | + |
Definire clienti si grupe de clienti | - | + | + |
Import automat de clienti si grupe de clienti | - | + | + |
Asociere clienti pe vanzari | - | + | + |
Preluare automata a greutatii produselor folosind un cantar la vanzare | - | + | + |
Delegarea operatorilor | - | + | + |
Descarcare stocuri in mod on-line sau off-line | - | + | + |
Afisare logo grafic pe nota de plata | - | - | + |
Generare facturi pentru clienti pe baza notelor de plata | - | - | + |
Generare nota de plata in mai multe limbi | - | - | + |
Aplicare discount-uri pe produs, vanzare sau client | - | - | + |
Aplicare automata de happy-hours si promotii cu produse cadou | - | - | + |
Redare melodii direct din interfata de vanzare | - | - | + |
Impartirea terminalelor pe grupe pentru a izola verticalele afacerii. Ex.: restaurant si autoservire | - | - | + |
Plata in contul clientului | - | - | + |
Plata cu card preplatit | - | - | + |
Plata cu diverse monede la cursuri specificate anterior | - | - | + |
Alegerea formei de descarcare a stocului: FIFO, LIFO, Cost mediu ponderat | - | - | + |
Definire limitari la marcarea produselor in functie de zone sau operatori | - | - | + |
Planificator schimbari automate de preturi | - | - | + |
Definire numar de calorii pe produs si afisarea acestuia pe nota de plata | - | - | + |
Definire timp de preparare pentru produse | - | - | + |
Productie cu sau fara reteta | - | - | + |
Calculare necesar si costuri pentru meniu eveniment | - | - | + |
Evidenta platilor catre furnizori | - | - | + |
Sistem de rezervari | - | - | + |
Integrare cu Freya Hotel pentru posibilitatea de plata in contul camerei | - | - | + |
Modul Freya Kitchen optional pentru afisare comenzi pe tv | - | - | + |
Rapoarte avansate pentru management. Exemplu: evolutia vanzarilor pe intervale orare sau pe zile din saptamana, etc. | - | - | + |
Pret - cu TVA / Computer (Lei) | 2494 | 3524 | 4699 |
Module software optionale:
Licenta suplimentara pentru POS - 60% din licenta principala
Licenta suplimentara de back-office - 40% din licenta principala
Modul Kitchen pentru tv/monior - 2349 Lei, tva inclus
Comenzi pe tablete - 2349 Lei, tva inclus – oricate tablete
Servicii de instalare si instruire:
Gratuit – de la distanta (prin internet si telefon)
300 Lei, tva inclus – la sediul Sedona din Bucuresti
600 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in Mun. Bucureşti si jud. Ilfov
800 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in jud. Constanta
1200 Lei, tva inclus – la sediul clientului intre 50 - 200 km fata de Bucuresti;
1500 Lei, tva inclus – la sediul clientului, peste 200 km fara de Bucuresti;
Contract de intretinere:
360 Lei, TVA inclus /3 luni– Remote interval 9-18 de luni pana vineri
720 Lei, TVA inclus /3 luni – Remote interval 9 - 21 de luni pana duminica
Opriti pierderile cauzate de lipsa unui program pentru restaurant potrivit! Oferim gratuit import baza de date din alte programe.
- Instalare si instruire remote. Optional, deplasare la sediul clientului, in orice localitate.
- Desenarea planului restaurantului in interfata de marcare.
- Export date catre alte programe in format standard. Optional, integrari personalizate cu Saga, Navision sau alte programe.
- Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Design carduri de fidelitate.
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!
FREYA
SUPORTUL SI DEPARTAMENTUL FINANCIAR FACTURAEA LASA DE DORIT GRAV , NU RECOMAND DUPA O COLABORARE CU ACESTIA