Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Program pentru localuri - Freya Restaurant

Program pentru localuri - Freya Restaurant

Program pentru localuri - Freya Restaurant

Stoc disponibil: In stoc

Termen de livrare: In 24 de ore

Producator: Freya

Cere mai multe detalii COMPARATOR PRODUS
Pret: 2 490,00 Lei
Pret fara TVA: 2 092,44 Lei
Pret fara TVA EURO: 424,83 €

Freya Restaurant este un software complet pentru administrarea rapida si fara erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor, cafenelelor, cantinelor, fast-food-urilor, ceainariilor, pizzeriilor si a altor unitati de servire din domeniul ospitalier.

 

Program disponibil variantele:

  • Freya Mini - Include: marcare produse cu deschidere de mese; trimitere comenzi catre sectii; separare si combinare note de plata; rapoarte de vanzari.
  • Freya Standard - Include suplimentar: gestiune stocuri pe baza de retetar; rapoarte de stocuri, clienti, personal, furnizori, s.a.
  • Freya Professional - Include modul fidelizare clienti; modul productie; happy-hour; rezervari; schimbari automate de pret; gift-card; plata in contul clientului; rapoarte complexe de management; transfer intre gestiuni; afisare calorii pe nota de plata; player muzica; s.a.
  • Freya Delivery - Include suplimentar modul de comenzi. Optional se pot integra: website, centrala telefonica, GoogleMaps.

 

Avantajele Freya Restaurant:

  • ASPECT PERSONALIZABIL - Prin alegerea culorilor si configurarea planului localului.
  • FIABIL - Asigura functionarea continua, fara erori.
  • USOR DE FOLOSIT - Chiar si de catre utilizatori neexperimentati.
  • COMPLET - Raspunde oricarei nevoi din domeniul ospitalier.
  • RAPID - Intuitiv si performant.

Freya Restaurant se integreaza cu o gama variata de echipamente POS (precum imprimante fiscale, cantare, afisaje pentru client etc.) si sisteme aditionale  (precum mese de biliard, sisteme de acces cu turnicheti, sisteme de chemare ospatari).

 

Avantajele implementarii unui sistem cu SEDONA:

  • Preturi avantajoase la echipamente datorita importului direct;

  • Consultanta pentru personalizare solutie completa;
  • Suport gratuit 30 de zile de la instalare, telefonic si prin internet;

  • Contracte de service optionale, remote sau cu deplasari incluse;

  • Posibilitate de plata in 4 rate la Sedona sau leasing prin Grenke.

 

O aplicatie pentru localuri potrivita fidelizeaza clientii si aduce economii!

 

 

Functionalitate

Mini  

Standard 

Professional

Definire catalog produse sub o forma arborescenta

+

+

+

Editare vizuala a planului locatiei cu numar nelimitat de mese sau zone

+

+

+

Definire numar nelimitat de operatori si drepturi

+

+

+

Marcare produse, trimitere la sectii de preparare si tiparire bon fiscal

+

+

+

Marcare avansata a comenzilor: atribute de preparare, grupare pe platou, feluri, descriere libera

+

+

+

Separare si combinare vanzare

+

+

+

Tiparire note de plata, bonuri de comanda si mini-rapoarte

+

+

+

Generare de rapoarte de vanzari pe categorii de produse, pe operatori sau pe sectii de preparare

+

+

+

Integrare cu diverse echipamente specializate: cititor de carduri magnetice, sertar de bani, afisaj client

+

+

+

Integrare cu aplicatia Freya Mobile pentru marcarea comenzilor clientilor de pe echipamente portabile

+

+

+

Definire numar nelimitat de gestiuni

-

+

+

Definire retete

-

+

+

Gestiune cantitativa si valorica a stocurilor.

Soft de gestiune pentru restaurante.

-

+

+

Generarea tuturor documentelor de contabilitate primara (Fisa de magazie, Balanta de stoc, Raport de gestiune etc.)

-

+

+

Registru de casa

-

+

+

Definire clienti si grupe de clienti

-

+

+

Import automat de clienti si grupe de clienti

-

+

+

Asociere clienti pe vanzari

-

+

+

Preluare automata a greutatii produselor folosind un cantar la vanzare

-

+

+

Delegarea operatorilor

-

+

+

Descarcare stocuri in mod on-line sau off-line

-

+

+

Afisare logo grafic pe nota de plata

-

-

+

Generare facturi pentru clienti pe baza notelor de plata

-

-

+

Generare nota de plata in mai multe limbi

-

-

+

Aplicare discount-uri pe produs, vanzare sau client

-

-

+

Aplicare automata de happy-hours si promotii cu produse cadou

-

-

+

Redare melodii direct din interfata de vanzare

-

-

+

Impartirea terminalelor pe grupe pentru a izola verticalele afacerii. Ex.: restaurant si autoservire

-

-

+

Plata in contul clientului

-

-

+

Plata cu card preplatit

-

-

+

Plata cu diverse monede la cursuri specificate anterior

-

-

+

Alegerea formei de descarcare a stocului: FIFO, LIFO, Cost mediu ponderat

-

-

+

Definire limitari la marcarea produselor in functie de zone sau operatori

-

-

+

Planificator schimbari automate de preturi

-

-

+

Definire numar de calorii pe produs si afisarea acestuia pe nota de plata

-

-

+

Definire timp de preparare pentru produse

-

-

+

Productie cu sau fara reteta

-

-

+

Calculare necesar si costuri pentru meniu eveniment

-

-

+

Evidenta platilor catre furnizori

-

-

+

Sistem de rezervari

-

-

+

Integrare cu Freya Hotel pentru posibilitatea de plata in contul camerei

-

-

+

Modul Freya Kitchen optional pentru afisare comenzi pe tv

-

-

+

Rapoarte avansate pentru management. Exemplu: evolutia vanzarilor pe intervale orare sau pe zile din saptamana, etc.

-

-

+

Pret - cu TVA / Computer (Lei)

 2494

   3524

4699

  

Module software optionale:

  1. Licenta suplimentara pentru POS            - 60% din licenta principala

  2. Licenta suplimentara de back-office        - 40% din licenta principala

  3. Modul Kitchen pentru tv/monior             - 2349 Lei, tva inclus

  4. Comenzi pe tablete                               - 2349 Lei, tva inclus – oricate tablete

  5. Modul FreyaSync - integrare site            - 1468 Lei, tva inclus

 

Servicii de instalare si instruire:

Gratuit – de la distanta (prin internet si telefon)

300 Lei, tva inclus – la sediul Sedona din Bucuresti

600 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in Mun. Bucureşti si jud. Ilfov 

800 Lei, tva inclus – la sediul clientului, in jud. Constanta

1200 Lei, tva inclus – la sediul clientului intre 50 - 200 km fata de Bucuresti;

1500 Lei, tva inclus – la sediul clientului, peste 200 km fara de Bucuresti;

Contract de intretinere:

360 Lei, TVA inclus /3 luni– Remote interval 9-18 de luni pana vineri

720 Lei, TVA inclus /3 luni – Remote interval 9 - 21 de luni pana duminica

Opriti pierderile cauzate de lipsa unui program pentru restaurant potrivit! Oferim gratuit import baza de date din alte programe.

Opinii consumatori
Nota 

FREYA

SUPORTUL SI DEPARTAMENTUL FINANCIAR FACTURAEA LASA DE DORIT GRAV , NU RECOMAND DUPA O COLABORARE CU ACESTIA

    Scrieti-va propria parere !

    Scrieti-va propria parere

    Program pentru localuri - Freya Restaurant

    Program pentru localuri - Freya Restaurant

    Scrieti-va propria parere

    Accesorii recomandate

    Contract de asistenta software – Fara deplasare / Punct de lucru
    Pret: 1 320,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 1 109,24 Lei
    Pret EURO: 225,21 €
    Adauga in cos
    Contract de asistenta pentru sisteme - Cu deplasare / Punct de lucru
    Pret: 720,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 605,04 Lei
    Pret EURO: 122,84 €
    Adauga in cos
    Driver conectare terminal de plata - 12 luni
    Pret: 200,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 168,07 Lei
    Pret EURO: 34,12 €
    Adauga in cos
    Sistem complet de apelare ospatari
    Pret: 1 055,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 886,55 Lei
    Pret EURO: 180,00 €
    Adauga in cos
    Creare magazin online – Pentru Retail sau HoReCa
    Pret: 11 722,23 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 9 850,62 Lei
    Pret EURO: 2 000,00 €
    Adauga in cos
    Aplicatie Freya Manager - Android, iOS
    Pret: 704,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 591,60 Lei
    Pret EURO: 120,11 €
    Adauga in cos
    Configurare livratori Glovo/Tazz/ Bolt
    Pret: 881,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 740,34 Lei
    Pret EURO: 150,31 €
    Adauga in cos
    Mentenanta pentru modul Livratori Freya Restaurant
    Pret: 117,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 98,32 Lei
    Pret EURO: 19,96 €
    Adauga in cos
    Modul FreyaSync pentru conectare la site-uri Wordpress
    Pret: 1 450,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 1 218,49 Lei
    Pret EURO: 247,39 €
    Adauga in cos
    Mentenanta anuala modul FreyaSync
    Pret: 704,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 591,60 Lei
    Pret EURO: 120,11 €
    Adauga in cos
    Sistem Kitchen Display
    Pret: 5 349,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 4 494,96 Lei
    Pret EURO: 912,62 €
    Adauga in cos
    Licenta suplimentara Freya Restaurant
    Pret: 1 396,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 1 173,11 Lei
    Pret EURO: 238,18 €
    Adauga in cos
    Instruire si instalare sistem de gestiune la sediul clientului
    Pret: 600,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 504,20 Lei
    Pret EURO: 102,37 €
    Adauga in cos
    Modul Freya Mobile
    Pret: 2 350,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 1 974,79 Lei
    Pret EURO: 400,95 €
    Adauga in cos
    Freya Kitchen
    Pret: 2 350,00 Lei
    Pret fara TVA: Fara TVA: 1 974,79 Lei
    Pret EURO: 400,95 €
    Adauga in cos

    Produse similare:

    Articole recomandate

    Ai o întrebare?