Servicii pentru case de marcat
Printre serviciile oferite de SEDONA pentru case de marcat se numara:
Programare articole.
Conform legislatiei, este obligatoriu ca bonurile fiscale emise sa contina denumirea detaliata a produselor sau serviciilor platite. Comerciantii pot folosi casele de marcat in doua moduri pentru a se conforma acestei cerinte:
In regim de imprimanta fiscala. In acest mod casa de marcat este conectata la un terminal extern (computer, pos all-in-one, tableta, telefon) pentru a primi comenzi de tiparire a bonurilor. Terminalul extern are instalat un software compatibil cu casa de marcat, ce trimite comenzi de tiparire bonuri fiscale. In functie de software, uneori este necesar un driver intermediar (precum Fiscal Wire, FPrint sau Sell Text). Folosind un software de vanzare (ce eventual cuprinde si gestiune stocuri sau alte functionalitati), articolele si preturile acestora se pot edita cu usurinta. SEDONA ofera software de vanzare si gestiune pentru diverse tipuri de comercianti, precum: magazine alimentare si nealimentare, restaurante, cafenele, florarii, distributie, vanzare ambulanta etc.
In regim independent. In acest mod, casa de marcat are stocate articolele in memoria interna. Preturile pot fi memorate sau lasate “la liber” (se tasteaza la fiecare bon). Pentru comerciantii ce folosesc casa de marcat in acest mod, SEDONA ofera gratuit la fiscalizare (punere in functiune) serviciul de programare a listei initiale de articole. In cazul in care comerciantii au un numar mare de articole (peste 50) este necesar sa ne furnizeze lista in format electronic (tabel Excel). Dupa fiscalizare, programarea de noi articole in casa de marcat, sau editarea celor vechi, se poate face de catre tehnicienii SEDONA, la sediul clientului sau la sediul nostru. Serviciile de programare articole se realizeaza inclus in pretul contractului de service, sau contra cost (per interventie).
Pe site-ul nostru, la pagina Download fisiere, gasiti liste predefinite cu articole, pentru mai multe tipuri de magazine. Editand o astfel de lista va poate simplifica munca de intocmire a catalogolui de produse.
Contract de service.
Pentru o activitate fara intreruperi produse de aparatul fiscal, oferim comerciantilor contract de intretinere ce cuprinde servicii complete:
3 deplasari incluse la sediul clientului in fiecare luna. Deplasarile suplimentare se factureaza in functie de distanta. Termenul de interventie este de maxim 48 de ore. In general, deplasarile se fac in aceeasi zi pentru solicitarile matinale, sau a doua zi lucratoare. Optional, se poate alege varianta fara deplasari incluse, cu interventii la sediul SEDONA sau, contra cost, la sediul beneficiarului.
Asistenta telefonica in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri, iar Sambata de la 10:00 la 14:00. Asistenta telefonica este asigurata inclusiv in limba engleza.
Raspuns la mesajele adresate in formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).
Manopera gratuita (inclusiv predare memorie fiscala) si preturi reduse la piesele de schimb.
Contractul acopera rezolvarea oricaror solicitari legate de aparatul de marcat fiscal: remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, reconfigurare parametri (data/ora/tva), predare memorie fiscala la ANAF. Programul de lucru in care se asigura deplasari este de la 9:00 la 18:00, de luni pana vineri iar sambata de la 10:00 la 14:00.
Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie.
Optional, incheiem contracte de service cu program prelungit si termene reduse de raspuns. Valoarea acestora se stabileste in functie de termenii doriti.
Pentru a afla oferta curenta a contractului de service va rugam accesati pagina PROGRAME & SERVICII din meniul principal al site-ului.
Contract de vanzare-cumparare role pentru case de marcat.
Acest contract se incheie in situatiile in care comerciantii nu doresc un Contract de service insa au nevoie sa achizitioneze role de hartie. Acest contract nu implica plata unui abonament. Este obligatoriu prin legislatia in vigoare la achizitionarea consumabilelor pentru casa de marcat. Contractul stipuleaza garantia si calitatile hartiei, precum si conditiile in care trebuie pastrate rolele pentru a oferi lizibilitate maxima.