|
|
8 ani în care echipa Sedona a oferit suport tehnic de înaltă calitate, adaptat nevoilor afacerilor care ne-au ales.
|
|
|
|
|
|
Cum pot fi descriși acești 8 ani?
|
|
|
|
|
Peste 100,000 de tichete procesate.
|
|
|
|
Disponibilitate 24/24 pentru răspunsuri rapide.
|
|
|
|
Înregistrare rapidă a solicitărilor pentru eficiență maximă.
|
|
|
|
Posibilitatea urmăririi statusului în platformă pentru transparență totală.
|
|
|
|
|
Cum poți beneficia de suport tehnic specializat și consultanță?
|
|
|
|
pentru sisteme de gestiune
pentru sisteme de gestiune - beneficiezi și de asistență financiar-contabilă, update-uri ale programelor de vânzare și gestiune, opțiuni de personalizare a rapoartelor și documente, cât și configurarea echipamentelor.
|
|
|
|
include deplasări la sediul clientului, asistență telefonică, reparații și configurări gratuite, informări legislative.
|
|
|
|
|
|
|
Pentru mai multe informații, te așteptăm pe blog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ne cerem
scuze daca acest email a ajuns la dumneavoastra dintr-o eroare. |
|
|
|
|