In perioada de la publicarea obligativitatii marcarii bacsisului la casa de marcat pana la anularea acestei prevederi, operatorii Sedona au inregistrat zilnic intre 4000 si 6000 de apeluri telefonice si sute de e-mailuri din partea dumneavoastra - un volum urias si neobisnuit de cereri, acesta fiind si motivul pentru care nu am avut posibilitatea de a oferi un raspuns pentru o parte dintre dumneavoastra, clientii nostri.
Regretam ca ati fost nevoiti sa treceti prin aceasta perioada dificila si va cerem scuze daca nu ati reusit sa ne contactati in ultimele saptamani.
In ciuda dificultatilor tehnice pe care le-am intampinat, Sedona si-a imbunatatit capacitatea de raspuns a operatorilor implementand un sistem telefonic mai performant si marind echipa de suport. Astfel, ne-am asigurat ca vom fi mai bine pregatiti pentru alte eventuale modificari legislative, care nu asigura o perioada de adaptare fireasca si necesara comerciantilor.
Va multumesc pentru intelegere alaturi de intreaga echipa Sedona, Alexandru Lembrau
|