Stoc disponibil:
Termen de livrare:
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Cere mai multe detalii
Conectorul este un sistem robust și modern, testat deja în activitatea unor cunoscute magazine online, creat în urma unei faze îndelungate de concepere, implementare și verificare. Conectorul este rezultatul unei colaborări strânse între Sedona și partenerul nostru Digital Moment.
Ce date sau informații sincronizează API-ul Sedona DM?
Conectorul actualizeaza date in doua directii: din site în Sedona Retail și invers.
Datele sincronizate din site către Sedona Retail:
· Inserarea comenzilor în Sedona Retail în momentul în care sunt create în site
· Inserarea clienților în Sedona Retail în momentul în care sunt creați în site
· Actualizarea clienților existenți și în site și în Sedona Retail în momentul în care se modifica datele acestora în site (la plasarea unei comenzi sau la actualizarea contului in site)
Datele sincronizate din Sedona Retail către site:
- ID-ul produsului din Sedona
- Numele produsului din Sedona
- Statusul produsului din Sedona (activ sau inactiv)
- Descrierea produsului din Sedona (opțional)
- Clasa de taxare a produsului din Sedona
- Stocul minim al produsului din Sedona
- Greutatea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Lungimea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Lățimea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Înălțimea produsului din Sedona (opțional - se poate corela cu unul din câmpurile goale)
- Prețul produsului din Sedona (opțional)
- Categoria produsului din Sedona (opțional)
- Culoarea produsului din Sedona (opțional)
- Mărimea produsului din Sedona (opțional)
- Unitatea de măsură a produsului din Sedona
· Inserarea în site a produselor existente în Sedona Retail care nu sunt și în site, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere, preluând atributele de mai sus. Opțional se poate seta ca produsele inactive să nu fie preluate din Sedona în site, sau chiar să nu se insereze niciun produs.
· Actualizarea în site a stocurilor produselor existente și în site și în Sedona Retail, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere.
· Actualizarea în site a statusului comenzilor existente și în site și în Sedona Retail
Conectorul este disponibil in 3 variante de pret:
1. Pachet de baza. Pret: 550 Euro + TVA
2. Pachet standard. Pret: 600 Euro + abonament lunar de mentenanta 40 Euro + TVA
3. Pachet complet. Pret: 850 Euro + abonament lunar de mentenanta 75 Euro + TVA
Este destinat magazinelor online cu activitate redusă, magazine care au sub 100 de comenzi lunar. Include:
Cuprinde întreaga gamă de soluții și servicii pentru folosirea optimă a API-ului și este cel mai potrivit pentru magazine online cu activitate intensă. Acest pachet nu oferă posibilitatea de a solicita personalizări a modului de funcționare. Include:
Cuprinde întreaga gamă de soluții și servicii pentru folosirea optimă a API-ului și este cel mai potrivit pentru magazine online cu activitate intensă. Include:
MENTIUNI IMPORTANTE
1. Primul pas este să luați legătura cu noi pentru a fi siguri că API-ul nostru este compatibil cu sistemul dumneavoastră. Acest lucru se confirmă prin analiza pre-instalare.
2. Se poate achita în două tranșe: jumătate în avans și jumătate la finalul implementării, după demonstrarea funcționării sistemului.
3. Taxa de mentenanță se plătește începând cu prima săptămână după punerea în funcțiune și validarea transferului de date iar apoi la un interval de 30 de zile.
4. Personalizarea funcționării se face în funcție de limitările sistemului format din site, versiunea de woocommerce și caracteristicile Sedona Retail. Unele limitări sunt necesare pentru siguranța funcționării, pentru coerența informațiilor transferate și a gestiunii în general.
5. Personalizarea se face contra cost, având prețul de 40 euro + tva / oră. Se va înainta beneficiarului un estimat de timp pentru implementarea personalizării, dacă acest lucru este posibil. Excepție de la personalizarea contra cost este situația în care funcționalitatea nouă sau adaptarea celor existente face parte dintr-o versiune nouă a API-ului ce poate fi actualizată automat prin interfața specifică Sedona, conform instrucțiunilor.
6. Eliminarea erorilor apărute ca urmare a intervenției beneficiarului, ori a unor terți colaboratori ce acționează în numele acestuia, se va face contra cost, în funcție de timpul necesar reparației. Prețul pe oră este de 20 euro + tva. Dacă erorile nu au apărut ca urmare a intervenției asupra sistemului atunci remedierea va fi gratuită în limita a două ore de lucru, incluse în taxa de mentenanță.
7. Pentru analiza pre-instalare, instalare dar și pentru mentenanță vom avea nevoie de acces în site, atât în modulul de administrare (utilizator + parolă) cât și în contul de găzduire al site-ului, acces cpanel (utilizator + parolă) sau FTP (utilizator + parolă).
8. Durata de implementare este de 7-15 zile lucrătoare de la plata avansului menționat anterior.
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!