ART002178SED
Stoc disponibil:
Termen de livrare:
Avertizare: Ultimele articole in stoc!
Data disponibilitate:
Imbunatatiti experienta vizitatorilor si eficientizati fluxul de preluare al acestora cu sistemul Sedona de management al cozilor.
Componente:
Kiosk cu touch-screen 19” si imprimanta 3”
Aplicatie Queue management ce se instaleaza pe kiosk
Aplicatie Clerk pentru operatorii care avanseaza coada
Avantaje:
Echipament fiabil, rezistent la fluxuri intense si medii expuse la praf, precum holuri si lobby-uri aflate in institutii, spitale, sedii de firma, etc.
Afisare intermitenta de slide-uri (imagini), ce imbunatateste experienta de asteptare si promoveaza produse.
Servicii complete de personalizare si implementare.
Servicii incluse:
Livrare si instalare in Mun. Bucuresti. Pentru alte localitati implementarea se poate realiza de la distanta sau prin deplasare contra cost a echipei Sedona.
Produse si servicii optionale:
TV-uri smart sau monitoare; sisteme prindere in perete.
Personalizarea terminalului prin colantare. Servicii grafice asigurate de Sedona prin designeri profesionisti.
Productie de semnalistica interioara (denumire birouri; informatii pentru vizitatori; etc.).
Design slide-uri publicitare.
Servicii de intretinere post-vanzare (actualizare cozi; actulizare slide-uri; intretinere kiosk; livrare role de hartie).
Implementare in alte localitati in afara Mun Bucuresti.
Pentru preturile optionalelor va rugam sa ne contactati.
Detalii kiosk:
Stabil; carcasa metalica solida, antivandalism; structura de otel; difuzoare; acces cu cheie la buton de reset si mufe de conectare.
Functioneaza cu role de 79 mm latime, diametru interior 25 mm (aprox. 400 m lungime).
Monitor 19” LCD Touchscreen in carcasa metalica.
Se livreaza cu 3 chei unice, ce asigura oprirea accesului neautorizat la terminal. Se pot descuia separat: monitorul; zona computer si hartie; partea de jos a standului in care se gaseste alimentarea.
2 x manere transport.
Dimensiuni: H 153 cm; L 51 cm; D 11 cm.
Conditii de functionare: temperatura: 0-40 grade Celsius; Umiditate: 90% non-condesing.
Produs in Romania.
Garantie: 1 an
Mai multe detalii despre produs la acest link.
Detalii aplicatie „Queue management”:
Permite afisare slide-uri (imagini) in paralel cu sistemul de informare cozi. Timpul de afisare a fiecarui slide este configurabil. In momentul unei actualizari a cozilor afisarea slide-urilor este intrerupta pentru afisarea ecranului de cozi.
Numerele de ordine se reseteaza automat zilnic.
Aplicatie comunica cu tv-uri smart sau monitoare conectate in retea locala.
Transmite catre monitoare semnale audio la schimbarea numerelor de ordine.
Se pot defini un numar de pana la 9 cozi (birouri).
Functioneaza cu sistemul de operare Windows.
Printr-o functie de Windows se poate programa pentru pornire si oprire automata zilnica.
Detalii aplicatie „Clerk”:
Functioneaza cu sistemul de operare Windows.
Aplicatia este discreta, minimizand impactul in folosirea altor aplicatii.
- Livrare si instalare in Mun. Bucuresti. Pentru alte localitati implementarea se poate realiza de la distanta sau prin deplasare contra cost a echipei Sedona.
Din 2002, zeci de mii de comercianti din Romania si din lume au ales Sedona.
Portofoliul nostru de echipamente fiscale, accesorii si consumabile poate fi adaptat oricarui tip de business, iar specialistii Sedona va sunt alaturi la fiecare pas!
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati din domeniu inscrie-te aici:
Drepturi de autor si proprietate intelectuale
Imaginile si textele din cadrul website-ului aparaturafiscala.ro sunt proprietatea S.C. SEDONA ALM si sunt protejate prin legea dreptului de autor.
Utilizatorii site-ului pot accesa si utiliza informatiile si materialele integrate in website, in scop personal. Reproducerea, copierea, multiplicare, vanzarea sau utilizarea acestor materiale, fara acordul reprezentatilor S.C. SEDONA ALM, titular al website-ului aparaturafiscala.ro, incalca legislatia in vigoare referitoare la drepturile de autor si proprietate intelectuala, iar astfel de actiuni implica raspunderea civila sau penala.
Programul de lucru Sedona pe 24 Ianuarie, de Ziua Unirii Principatelor Romane :
Sediul din Bucuresti: 9:00 – 18:00 (Program Normal)
Sediul din Constanta: Inchis.
Personalul de serviciu este redus, ceea ce ar putea duce la un timp de raspuns telefonic mai lung.
Va multumim!