ART001943SED
Stock available: In stock
Delivery time: In 24 hours
Warning: Last items in stock!
Availability date:
Sedona Retail este unul din cele mai populare programe de gestiune din Romania, acoperind integral nevoile magazinelor alimentare si nealimentare:
CUI SE ADRESEAZA:
Tuturor tipurilor de magazine: | De orice dimensiune: |
- Alimentare sau nealimentare | - Supermarketuri sau magazine de proximitate |
- Fast-food-uri, baruri, cofetarii | - Magazine independente sau lanturi de magazine |
- Consignatii | - Magazine cu pana la 20 de case de marcat |
Suna la 021-3278727 pentru a programa instalarea Gratuita a unui demo 30 de zile. Datele introduse in perioada de proba se pot pastra dupa achizitie sau se pot exporta. In cazul migrarii de la alte programe se pot importa Gratuit nomenclatoare de produse si clienti.
DINTRE AVANTAJELE SEDONA RETAIL:
Specialistii Sedona sunt constienti de importanta suportului pentru un program de gestiune. De aceea, sunt alaturi de dumneavoastra atunci cand aveti cea mai mare nevoie, oferind in prima luna de la instalare suport telefonic si prin internet nelimitat Gratuit. Ulterior puteti alege un contract de service avantajos, pentru linistea functionarii magazinului fara intreruperi.
PRETUL INCLUDE:
Stabileste acum o prezentare gratuita, telefonica sau la sediul tau, apeland 021-3278727.
SISTEM DE OPERARE SI BAZA DE DATE:
Pentru un magazin mai eficient incepand de AZI!
Folosesc programul de 2 ani la Cofetaria Ana din Constanta si sunt multumita. L-am conectat de curand si la e-Factura. Baietii m-au ajutat intotdeauna.
Am vrut sa aflu pareri despre acest program de gestiune.
Nu am gasit insa recenzii de la utilizatori. Daca este atat de poular cum de nu sunt aceste recenzii ?
Baietii m-au ajutat cu preluarea datelor din Market Mentor si cu integrarea cu Saga. Lucrez mult mai usor decat in Mentor, mai ales la completarea NIR-urilor. Recomand cu caldura
- 30 Days Free Support. Optional service contract available.
- Data import of product catalog
- Data export to other accounting software or ERP in standard format. Optionally, custom integrations with Saga, Navision or other programs.
- App for reports on mobile devices
- Free integration of the following payment and fidelity systems: Netopia MobilPay, MasterPass,
- Connection to various peripherals like scales, inventory terminals, others.
- Document customization (invoices, notes of delivery) - free within the first 30 days
- Label forms customization – free within the first 30 days
- Design of fidelity cards
Since 2002, thousands of companies from Romania and abroad have chosen Sedona.
Our fiscal equipment, accessories and consumables portfolio can be adapted to any type of business. The Sedona specialists are there for you every step of the way!
To be informed about the latest news in the field subscribe here:
Copyright and intellectual property rights
All the images and texts contained in the www.aparaturafiscala.ro website are the propriety of S.C. SEDONA ALM and are protected by the Romanian copyright law.
The users of this website can access the content previously mentioned for personal use. The reproduction, copying, multiplication, selling or using this content without prior consent of S.C. SEDONA ALM, owner of the www.aparaturafiscala.ro website, break the current copyright and intellectual property laws in Romania; therefore, such actions will imply civil or penal liability.
Sedona`s working schedule on the 24th January - Romanian Unification
Bucharest headquarters: 9:00 - 18:00 (Normal schedule)
Constanta headquarters: Closed
Service staff is reduced, which could result in a longer response time by phone.
Thank You
Un program foarte bun
Am cumparat acest program cu sistemul de gestiune pentru un magazin alimentar si sunt foarte multumit. Se integreaza si cu cantarul, iar programul este foarte usor de utilizat cand vine vorba de facturi, inventar, nir-uri.