We are here for you
(021)327.87.27

No products

Free shipping! Shipping
0,00 Lei Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart
Quantity- +
Total
There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.
Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

Service Contract for Fiscal System with on-site interventions 3 moths

Service Contract for Fiscal System with on-site interventions 3 moths

Service Contract for Fiscal System with on-site interventions 3 moths

Stock available: Da

Delivery time: Maxim 24 de ore

Manufacturer: Sedona

Ask for more details COMPARE PRODUCT
Price: 720,00 Lei
Price without VAT: 605,04 Lei
Price without VAT EURO: 122,84 €

Pentru SISTEME COMPLETE DE VANZARE SI GESTIUNE - toate componentele hardware si software - contractul ofera urmatoarele beneficii:

 

  • 2 deplasari incluse la sediul clientului in decursul unei luni. Deplasarile suplimentare se factureaza cu 60 Lei, TVA inclus. Termenul de interventie este de maxim 48 de ore de la solicitare (in general in aceeasi zi pentru solicitarile matinale, sau a doua zi lucratoare de la solicitare).

  • Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind toate componentele sistemului, in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri, iar Sambata de la 10:00 la 14:00. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00. Asistenta telefonica este asigurata inclusiv in limba engleza.

  • Personalizare rapoarte; personalizare formate documente (facturi, avize, proforme); personalizare formate de etichete.

  • Manopera gratuita, inclusiv predare memorie fiscala, si reduceri de pret la piesele de schimb.

  • Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.

  • Contractul acopera rezolvarea oricaror solicitari legate de componentele hardware si software ale sistemului, inclusiv toate serviciile legate de casa de marcat (remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, predare memorie fiscala a casei de marcat la ANAF, etc.). Programul de lucru in care se asigura asistenta si deplasari este de la 9:00 la 18:00, de Luni pana Vineri iar Sambata de la 10:00 la 14:00.

  • Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie

     

    La plata a 5 luni in avans, a 6-a luna este GRATUITA.

     

    Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile.

    Acest abonament este disponibil societatilor din Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta. Pentru alte judete puteti opta pentru Contract cu asistenta remote.

Reviews

Write your review

Service Contract for Fiscal System with on-site interventions 3 moths

Service Contract for Fiscal System with on-site interventions 3 moths





Write your review

Produse similare:

Recommended articles

Contact us