We are here for you
(021)327.87.27

No products

Free shipping! Shipping
0,00 Lei Total

Check out

Product successfully added to your shopping cart
Quantity- +
Total
There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.
Total products (tax incl.)
Total shipping (tax excl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

Aparate fiscale si sisteme complete de gestiune

Data publicare articol: 31-10-2018

1 noiembrie este data la care toti comerciantii din Romania trebuie sa aiba case de marcat cu jurnal electronic. Din acest motiv, este necesara achizitionarea aparaturii fiscale ce corespunde cerintelor legislative in vigoare. Pentru a nu primi sanctiuni sau avertismente in situatia unui posibil control, contribuabilii trebuie sa aiba dovada faptului ca au intreprins masuri in vedea dotarii si fiscalizarii acestor aparate.

Astfel, in situatia unui control privind respectarea termenelor de dotare cu aparate de marcat cu jurnal electronic, se pot inregistra urmatoarele situatii:

1. Contribuabilul a realizat toate demersurile necesare, dar achizitia caselor de marcat nu a putut fi realizata din motive independente de el. Prin urmare, nu este vinovat si nu va primi nici avertisment, nici sanctiune.

2. Exista vinovatie din partea comerciantului, dar este prima sa abatere, situatie in care nu primeste, la fel ca la punctul anterior, nici avertisment, nici sanctiune.

3. Contribuabilul este vinovat, iar fapta sa se incadreaza intr-una din cele doua situatii de mai jos, caz in care acesta va primi avertisment si se stabileste un termen scurt de remediere a situatiei:

  • Este dotat cu aparat de marcat cu jurnal electronic, care insa nu este fiscalizat si instalat.
  • Nu este dotat cu aparat de marcat cu jurnal electronic, dar acesta este disponibil pe piata.

La 10 zile de la data expirarii termenului de dotare stabilit se va relua controlul si, daca nu s-au indeplinit obligatiile legale, se vor aplica sanctiunile prevazute de OUG nr.28/1999.
Din cauza cererii foarte mari, in aceasta perioada stocurile de case de marcat si imprimante fiscale se epuizeaza foarte des in magazinul online www.aparaturafiscala.ro. Ele pot fi comandate insa chiar daca nu sunt in stoc, urmand ca livrarea sa fie facuta imediat ce acesta este realimentat.

Exista doua modalitati de comanda:

  • Online, pe www.AparaturaFiscala.ro
  • La sediile Sedona din Bucuresti (str. Traian 66) si Constanta (str. Tepes Voda 13)

Cei care nu au timp pentru deplasarile necesare punerii in functiune a aparatului fiscal pot achizitiona optional de la Sedona si serviciile de obtinere a numarului fiscal de la DGFP si declarare a fiscalizarii la ANAF Bucuresti, Ilfov sau Constanta.
Serviciul se poate comanda online sau odata cu achizitionarea casei de marcat din sediul Sedona la pretul de 180 de Lei.

Important: contractul de service este obligatoriu la noile aparate fiscale.
Pentru ca isi doreste sa vina in ajutorul clientilor sai, Sedona ofera posibilitatea incheierii acestui contract la achizitionarea casei de marcat sau a imprimantei fiscale. Abonamentul este disponibil cu 32 Lei/luna pentru Bucuresti si Constanta, si 42 Lei/luna pentru localitatile limitrofe.

Recommended articles

Contact us