General information
Transparenta. Cunoasteti de la inceput toate costurile si pasii pe care ii aveti de urmat.
Comunicare. Intrebarile dumneavoastra primesc intotdeauna cele mai detaliate raspunsuri, la tel: 021-3278727, email contact@aparaturafiscala.ro sau prin formularul de contact
Usurinta. Chemati la sediul dvs. agentii SEDONA pentru prezentarea caselor de marcat sau a sistemelor de gestiune.
Training. Sunteti instruit de personal rabdator, pasionat de acest domeniu de activitate.
Asistenta. Beneficiati de suport post-vanzare de cea mai buna calitate, prin telefon, internet, sau prin deplasarea prompta a tehnicienilor.
Intretinere. Cele mai ieftine contracte de service si servicii de intretinere fara contract.
Mereu la timp sau lucram gratuit! In cazul in care intarziem mai mult de 24 de ore de la solicitarea dumneavoastra, va inapoiem contravaloarea abonamentului pe luna respectiva, sau nu incasam deplasarea (dupa caz).
Multiple posibilitati de plata: cu cardul direct pe site, cu cardul la sediile noastre, in numerar la livrare, cu fila cec.
Castigati timp. Va deplasati mai putin si completati mai putine acte. Am redus la maxim birocratia aferenta aparaturii fiscale si deplasarile care trebuiesc facute de care utilizatori.
Confort. Sunati un singur furnizor pentru toate echipamentele si programele achizitionate de la SEDONA. Nu pasam responsabilitatea catre alti furnizori.
Buy-back. Recuperati o parte din investitie returnand casa de marcat la SEDONA atunci cand nu va mai este de folos.
Solutii. Aveti siguranta ca ati achizitionat cea mai potrivitacasa de marcat. Analizam in detaliu afacerea dumneavoastra inainte de a va propune aparatura si programe, folosindu-ne de experienta acumulata in peste 10 ani de activitate.
Calitate. Garantam cel mai corect pret si oferim doar produse de calitate.
Informare. Primiti prin email si sms instiintari importante pentru utilizatorii de case de marcat.
Apreciere. Am ajuns furnizorul nr.1 de aparatura fiscala din Bucuresti pentru ca stim sa apreciem fiecare client.