Alegeti casa de marcat sau sistemul fiscal potrivit afacerii dumneavoastra impreuna cu reprezentantii Sedona, ce au o experienta de peste 10 ani in domeniu si sunt dornici in a va ajuta.
Nu ezitati sa ne cereti sfatul:
Bucuresti, Str. Traian 66, Sector 3
Constanta, Str. Tepes Voda nr. 13
Pentru simplitatea cumpararii si punerii in functiune a aparatelor fiscale, beneficiati gratuit de toate serviciile necesare:
- Livrare.
- Fiscalizarea se poate face la sediul dumneavoastra sau puteti opta pentru a fi livrata gata fiscalizata.
- Obtinere Numar Unic de Identificare (NUI) prin depunerea declaratiei C801. Optional, oferim suport cu depunerea online a declaratiei la pretul de 80 Lei, TVA inclus.
- Instruirea utilizatorilor.
- Conectarea computerului / dispozitivului mobil si a diverselor periferice la casa de marcat sau la imprimanta fiscala.
- Programarea articolelor in memoria casei de marcat - Optional, in cazul in care casa de marcat va functiona independent, neconectata la un software.
De asemenea, primiti gratuit daca sunteti interesati, placute din PVC cu textele obligatorii “Va rugam pastrati bonul” si cu datele OPC. Toate aparatele se livreaza cu rola de hartie iar anumite case de marcat se livreaza cu cablu de conectare la PC.
Beneficiati de asistenta telefonica gratuita si instructiuni scrise pe intreg parcursul punerii in folosinta a aparatelor fiscale.
- Prin “fiscalizare” ne referim la procesul prin care tehnicienii, acreditati la Ministerul de Finante, trec casa de marcat sau imprimanta fiscala in mod de lucru fiscal (activeaza memoria fiscala si jurnalul electronic) si personalizeaza aparatul cu datele utilizatorului.
- In intervalul de timp de la cumpararea aparatului fiscal si pana la fiscalizare, aparatul se poate folosi in regim de test.
- Odata fiscalizata, casa de marcat sau imprimanta fiscala nu se mai poate folosi pentru a emite bonuri nefiscale si nu se mai pot sterge datele introduse (datele firmei si vanzarile efectuate).
Odata cu fiscalizarea, tehnicienii nostri programeaza in memoria casei de marcat lista de articole si instruiesc personalul pentru folosirea aparatului.
Aflati aici toti pasii care trebuiesc parcursi si toate actele necesare din partea societatii dumneavoastra.
- Pentru a nu intarzia punerea in folosinta a casei de marcat, va rugam sa pregatiti lista de articole din timp, conform detaliilor din Procedura de fiscalizare.
- Instructajul este asigurat gratuit la fiscalizare si include notiuni de baza pentru operarea casei de marcat. Pentru programarea articolelor oferim: programare gratuita la fiscalizare a listei initiale, instructiuni scrise, asistenta contra cost, contract de service, aplicatii software.
- Se aplica amenzi pentru nedeclararea fiscalizarii in termen de 24 ore la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru.
- Contractul de service a devenit o conditie obligatorie pentru a putea fiscaliza casa de marcat. Puteti opta pentru un contract de service fara deplasari incluse sau unul cu deplasari incluse.
- Toate casele de marcat din portofoliul Sedona sunt omologate pentru a transmite automat rapoartele de vanzare din casa de marcat catre sediul ANAF. Unele modele sunt dotate cu WiFi sau cu GSM si cartela SIM, in cazul acestora din urma fiind necesar un abonament de mentenanta a modului GSM.