Echipa Sedona cauta un nou coleg pentru Achizitii & Product Management, cu experienta de minimum 1 an intr-un post similar! Ne vom baza pe tine pentru gestionarea comunicarii cu furnizorii si clientii companiei Sedona, dar si pentru dezvoltarea portofoliului nostru de produse si servicii.
Ce ne dorim de la candidati:
- Abilitati de comunicare, promovare, vanzare;
- Interes pentru domeniul IT sau marketing online;
- Cunostinte de limba engleza.
Responsabilitati:
- Relationare si negociere cu furnizorii;
- Formularea comenzilor catre furnizori tinand cont de stocurile din depozit si viteza de rotatie a marfii;
- Identificare de noi furnizori si produse;
- Analizarea nevoilor clientilor in urma interactiunilor directe cu acestia si a consultarilor cu colegii din departamentul Comercial;
- Compararea produselor cu cele ale concurentei;
- Propunerea unor campanii de promotii și lichidari de stoc;
- Actualizarea informatiilor din website-urile companiei, prin editare directa sau prin intermediul colegilor din departamentul Marketing;
- Aprofundarea cunostintelor tehnice si comerciale despre anumite produse;
- Realizare documentatie tehnica pentru produsele din portofoliu;
- Interactionare cu clientii oferind informatii, formuland oferte personalizate, facand vanzari si up-sales;
- Intocmirea documentelor de receptie a marfii (NIR-uri) in programul de gestiune.
Ce oferim noului nostru coleg:
In echipa Sedona vei invata lucruri noi, vei avea un salariu competitiv, acordat in functie de experienta si competentele tale personale. In plus, vei beneficia de training-uri, tichete de masa si vei face parte dintr-o echipa super-energica si frumoasa, care stie intotdeauna sa se simta bine (mai ales in teambuilding-uri).
Programul de lucru in zilele in care activitatea se desfasoara la sediu este intre 09:00 – 18:00, de luni pana vineri.
Hai sa ne cunoastem!
Te invitam sa discutam mai multe intr-un interviu la sediul Sedona din str. Traian, Bucuresti.
Despre noi
SEDONA este unul dintre principalii furnizori de aparatura fiscala din Romania. Clientii nostri - din Retail sau HoReCa - beneficiaza de cele mai bune servicii de suport, consultanta si training.
Portofoliul nostru de produse include case de marcat, software POS, scannere pentru coduri de bare, cantare, consumabile si multe altele. In 2010 am lansat propriul software POS, dar si aplicatii mobile specializate pentru Retail si Restaurante, cu functionalitati inovative. Sedona continua sa-si extinda in permanenta portofoliul de produse cu ajutorul echipei noastre de dezvoltare si al consultantilor de vanzari.
Pretuim foarte mult:
- Grija pentru clienti si angajati.
- Calitatea produselor si a serviciilor oferite.
- Grija pentru mediu.
Aplica acum! Asteptam CV-ul tau pe jobs@aparaturafiscala.ro!