Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

HelpDesk - Program de gestiune

Daca esti o persoana tehnica si ai experienta de minimum 1 an in domeniu, hai sa cunosti echipa Sedona! Cautam un nou membru in departamentul de instalari sisteme fiscale POS. Ne vom baza pe tine pentru implementarea sistemelor de gestiune formate din aparatura fiscala si software, in Bucuresti si in toata tara.

Ce ne dorim de la candidati:

  • Experienta intr-un domeniu tehnic hardware sau software; Experienta elementara in configurari de retele; Aptitudini de comunicare si relatii cu clientii; Cunostinte de Microsoft Windows & Excel;
  • Disponibilitate pentru delegatii si pentru sofat distante lungi;
  • Permis auto categoria B de minimum 2 ani.

Responsabilitati:

  • Deplasari cu autoturismul companiei pentru livrarea in bune conditii a componentelor sistemului (case de marcat, computere, cantare, cititoare coduri, etc.);
  • Asezarea pe pozitii a echipamentelor in sediul clientilor si conectarea acestora;
  • Instalari-configurari de programe de gestiune, drivere aparatura fiscala, retele de calculatoare, sisteme de operare; 
  • Oferirea de training si indrumari pentru programe de gestiune si contabilitate primara, precum si pentru aparatura fiscala;
  • Editarea unor formate de documente in programele de gestiune, la cererea utilizatorilor (facturi, avize, etichete); 
  • Rezolvarea de solicitari si incidente – preluate prin tichete – la sediul Sedona din Bucuresti, in perioadele cand nu sunt programate instalari pe teren.

Ce oferim noului nostru coleg:

  • Un salariu care te va motiva, oferit in functie de experienta si competente personale; 
  • Tichete de masa;
  • Diurna;
  • Traininguri;
  • Evenimente team-building.

Programul de lucru in zilele in care activitatea se desfasoara la sediu este intre 09:00 – 18:00, de luni pana vineri.

Hai sa ne cunoastem!

Te invitam sa discutam mai multe intr-un interviu la sediul Sedona din str. Traian, Bucuresti.

Despre noi

SEDONA este unul dintre principalii furnizori de aparatura fiscala din Romania. Clientii nostri - din Retail sau HoReCa - beneficiaza de cele mai bune servicii de suport, consultanta si training.

Portofoliul nostru de produse include case de marcat, software POS, scannere pentru coduri de bare, cantare, consumabile si multe altele. In 2010 am lansat propriul software POS, dar si aplicatii mobile specializate pentru Retail si Restaurante, cu functionalitati inovative. Sedona continua sa-si extinda in permanenta portofoliul de produse cu ajutorul echipei noastre de dezvoltare si al consultantilor de vanzari.

Pretuim foarte mult:

  1. Grija pentru clienti si angajati.
  2. Calitatea produselor si a serviciilor oferite.
  3. Grija pentru mediu.

Aplica acum! Asteptam CV-ul tau pe jobs@aparaturafiscala.ro!

Articole recomandate

Ai o întrebare?