Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Idei de marketing pentru afacerea ta

Pentru a va ajuta sa depasiti concurenta si sa tineti clientii aproape, trecem in revista cateva modalitati de marketing pe care le puteti implemanta relativ usor in magazinul sau restaurantul dumneavoastra:

 

Mesaje publicitare pe bon.

Textele adaugate pe bonuri pot reintoarce clientii in magazinul sau localul dumneavoastra. Exemple:

  • - Site-ul firmei, pagina de Facebook, telefon de contact;
  • - Cupoane de discount;
  • - Acumulare puncte: “La fiecare 20 Lei cheltuiti acumulati un punct in valoare de 1 Leu. Pe acest bon ati acumulat 8 puncte.”
  • - Informatii utile pentru client si relevante pentru afacerea dumneavoastra, precum: “deschis duminica si de sarbatori”, “produse 100% ecologice”, “la fiecare 5 beri a 6-a este gratuita”, “rezervati online”, “fetele au 50% reducere”, etc.;
  • - Solicitarea unui feed-back: “Cum v-am servit azi? Completati formularul nostru online si puteti castiga un Gift card in valoare de 200 Lei. Pastrati bonul pentru introducerea codului.”
  • - Sloganul firmei
  • - Logo grafic - pe casele de marcat si imprimantele fiscale care permit
  • - Informatii legate de garantie si politica de retur produse

Mesajele pe bonuri se pot edita mai usor folosind imprimante fiscale impreuna cu programe de gestiune, dar se pot tipari si pe unele case de marcat simple. Solicitati tehnicienilor nostri editarea textelor publicitare la urmatoarea lor vizita.

Investitie: consum de role cu 2 - 20% mai mare; optional un program de vanzare si gestiune.

Va recomandam Sedona Retail pentru a putea tipari oricare din mesajele de mai sus.

 

Mesaje publicitare pe display client.

Display-ul de client este un obiect intens urmarit de vizitatorii magazinului sau fast-food-ului dumneavoastra. Pe langa confortul clientului de a urmari pretul produselor in timp ce sunt marcate, urmatoarele mesaje transforma complet experienta la cumparaturi: un mesaj de intampinare precum “Bine ati venit” si unul de plecare precum “O zi frumoasa!”, afisarea unei promotii intre clienti (“Azi discount la genti”); afisarea numelui posesorului la scanarea cardului de fidelitate.

Investitie: un afisaj client (pret mediu 90 Euro); un program de vanzare si gestiune.

Va recomandam programul Sedona Retail pentru a putea afisa cu usurinta o gama larga de mesaje.

 

Gift carduri.

Cardurile cadou sau Gift cardurile sunt o modalitate de marketing tot mai folosita inclusiv in Romania, ce ofera avantaje atat pentru comerciant cat si pentru client:

  • - Clientul scapa de dilema cadoului nepotrivit, beneficiarul putand alege produsul preferat. Cardul cadou este usor de cumparat, elegant si modern.
  • - Comerciantul primeste un vizitator nou in magazin, ce poate cumpara produse suplimentare si poate deveni client fidel. In plus, un card nefolosit reprezinta un profit de aproape 100% pentru comerciant.

Investitie: card personalizat pe firma dumneavoastra, cu diverse valori (pret aproximativ 1,5 Euro/card); program de vanzare si gestiune; optionale: stand din PVC pentru carduri, coperta de carton, plic.

Va recomandam programul Sedona Retail pentru a putea inregistra in sistem cardurile oferite si a putea alege aceasta modalitate de plata la intoarcerea clientului.

 

Fidelizare folosind coduri de bare pe telefon.

Daca ideea distribuirii de carduri de fidelizare din plastic vi se pare deja perimata, puteti transmite prin email clientilor un cod de bare, in baza caruia vor fi recunoscuti de sistem si vor primi discount. La revenirea in magazin, clientii acceseaza pe telefon codul de bare primit si il arata vanzatorului. Se pot folosi atat coduri de bare clasice 1D, ce contin codul clientului, cat si coduri de bare QR (2D) ce contin mai multe informatii.

Investitie: un cititor coduri de bare cu capacitate de scanare a ecranelor telefoanelor (preturi incep de la aproximativ 130 Euro); un program de vanzare si gestiune ce ofera aceasta posibilitate de fidelizare.

Va recomandam programul Sedona Retail pentru a putea folosi atat metode clasice de fidelizare cu card din plastic cat si pe baza de coduri de bare.

 

Vanzare de pe telefonul mobil.

Aglomeratie in magazin la orele de varf? Transformati instant telefonul dumneavoastra iPhone intr-un POS (punct de vanzare) suplimentar. Se poate folosi de asemenea un iPod Touch. Astfel, preluati cu usurinta comenzile clientilor, pe care le transmiteti la casa de marcat pentru imprimarea bonului fiscal. Pe langa avantajul direct al cresterii productivitatii, clientii vor fi impresionati de viteza servirii si tehnologia folosita.

Investitie: cititor coduri de bare Linea compatibil cu iPhone (aproximativ 200 Euro); un iPhone sau iPod; program SedonaRetail; aplicatie SedonaRetail iOS.

 

Sistem de chemare a ospatarilor.

Eliminati disconfortul clientilor dumneavoastra de a-si lungi gatul dupa un ospatar si perioadele lungi de asteptare. Amplasati pe fiecare masa a restaurantului cate un buton, ce atentioneaza prin pager ospatarul responsabil de fiecare masa in parte, ca este asteptat. Pentru a creste si mai mult productivitatea, amplasati in acelasi timp la bucatarie un panou de control, prin care ospatarii sunt chemati cu usurinta de bucatar atunci cand portiile de mancare sunt gata.

Investitie: 200 - 700 Euro, in functie de marimea restaurantului.

 

Articole recomandate

Ai o întrebare?