Majoritatea consumatorilor isi doresc ca restaurantele sa adauge mai multe tehnologii care imbunatatesc serviciile pentru clienti, astfel comanda si plata sa fie efectuate mai usor, conform situatiei din 2019. Printre articolele de eficientizare a serviciilor se numara tabletele de masa si chioscurile electronice cu autoservire.
Exista multe discutii si ingrijorari cu privire la robotii care inlocuiesc oamenii, iar ospitalitatea are un loc foarte important in societate. Tehnologia poate imbunatati experienta si poate ajuta restaurantele sa se concentreze asupra a ceea ce este important.
Inainte de a adauga orice tip de tehnologie autonoma, restaurantele ar trebui sa ia in considerare doua aspecte: in primul rand, experienta oaspetilor, proiectarea serviciilor si proceselor in jurul nevoilor si asteptarilor acestora si, in al doilea rand, modul in care forta de munca si fluxul de munca se vor schimba si planifica in consecinta.
In ceea ce priveste tehnologiile de comanda si de plata pe mese, 14% și 10% dintre restaurante le ofera, respectiv 21% și 30% intentioneaza sa le adauge, conform Studiului tehnologic de angajare a clientilor din 2019.
Noi, echipa Sedona, continuam sa gasim modalitati de a adauga tehnologie in experienta dumneavoastra cu oaspetii.
Va multumim!