Informatia este putere, se spune de multe ori. La Sedona, credem ca informatia este cea mai buna protectie pentru firme.
Va reamintim deci care sunt documentele obligatorii care trebuie completate de catre firme - TOATE pot fi emise automat cu programele de gestiune Sedona!
1. Registrul de casa - Trebuie intocmit zilnic. Atentie! Este cel mai aspru sanctionat in caz de nereguli.
2. Note de intrare receptie (NIR) - Justifica si confirma intrarea in gestiune a bunurilor pentru nevoile firmei sau a marfurilor achizitionate.
3. Bonuri de consum - Singurele care pot justifica darea in consum si inregistrarea pe costuri a bunurilor achizitionate conform NIR.
4. Procesele verbale - Pentru darea in folosinta a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe.
5. Alte documente financiar contabile.
De retinut, sanctiunea pentru intocmirea incorecta a acestor documente este de 4.000 lei, insa amenzile pot escalada in functie de neregulile gasite in gestiunea documentelor financiar-contabile.