V-ati intrebat adesea cum sa alegeti sistemul de gestiune potrivit pentru afacerea dumneavoastra? Ei bine, noi suntem aici sa va ajutam cu toate informatiile de care aveti nevoie!
Cel mai important este sa identificati nevoile companiei dumneavoastra si, de ce nu, sa cereti opinia clientilor pentru a afla cum va puteti imbunatati afacerea. Feedback-ul primit va va ajuta apoi sa faceti alegerea potrivita. Ideal ar fi sa achizitionati software-ul si echipamentele de la o singura companie. Bineinteles, inainte de a lua o decizie, studiati cu atentie furnizorul si solicitati un demo - doar testand veti sti daca este solutia potrivita pentru dumneavoastra.
Atentie! Pretul nu ar trebui sa fie motivul principal pe care va bazati decizia. Acordati in schimb importanta maxima serviciilor de mentenanta, pentru ca acestea pot asigura derularea afacerii fara intreruperi.
Pentru a conduce o afacere moderna si a o tine sub control, sunt necesare urmatoarele investitii in tehnologie:
- Echipamente periferice precum cantare, cititoare coduri, terminale de inventariere, afisaje pentru client, s.a.
- Imprimanta de bonuri fiscale. Exista case de marcat si imprimante fiscale care indeplinesc acest rol. Alegerea echipamentului optim se face in primul rand tinand cont de volumul de bonuri estimat (pentru volum mare se recomanda imprimante fiscale).
- Integrari cu magazine online si alte componente software. Sistemul POS nu mai functioneaza de unul singur - in schimb, permite integrari cu: magazinul online al firmei; marketplaceuri (precum eMag); programe de contabilitate; programe ERP; programe externe de fidelizare; altele.
- Acceptare plati. Sistemul trebuie sa permita conectarea la sisteme de plata online (precum wallet MobilPay) sau fizice (terminale bancare).
- Servicii de instalare si training.
Speram ca v-am fost de ajutor si ca veti face alegerea potrivita. Specialistii Sedona va stau in permanenta la dispozitie cu mai multe informatii.
Echipa Sedona