- Fiscalizarea este serviciul realizat de un tehnician autorizat, ce activeaza memoria fiscala a casei de marcat sau a imprimantei fiscale si ii configureaza parametrii de functionare. Aceasta operatiune se realizeaza dupa obtinerea Numarului Unic de Identificare (N.U.I.). Oferim gratuit serviciul de fiscalizare pentru aparatele achizitionate de la Sedona, in urmatoarele conditii:
- Pentru aparatele ce functioneaza la puncte de lucru din Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, Mun. Constanta – la sediul utilizatorului sau la sediul Sedona, la alegerea clientului.
- Pentru alte localitati / judete – la sediul colaboratorului de service local (existent in fiecare resedinta de judet), sau la unul din sediile Sedona.
Este necesara prezenta unui reprezentant legal al utilizatorului la momentul fiscalizarii, pentru semnarea unor documente si pentru instruire de folosire a aparatului.
Puteti apela la serviciile noastre de fiscalizare si in cazul in care aparatul nu a fost cumparat de la Sedona, cu conditia sa faca parte din gama de produse comercializate de noi. Pentru a afla pretul serviciului va rugam sa ne contactati.
- Sedona pune la dispozitia clientilor un sistem de programare online a fiscalizarilor, la punctele de lucru ale acestora, sau la sediul Sedona. Pentru a-l accesa click aici.
- Programarea articolelor PLU in memoria caselor de marcat este un serviciu util comerciantilor ce folosesc casa de marcat independent, neconectata la un software de vanzare. Acest serviu este de asemenea oferit gratuit, la fiscalizare, in cazul aparatelor achizitionate de la Sedona. Este necesara furnizarea listei de articole in format electronic, compatibil tabel Excel, prin email sau memory stick. Recomandam utilizatorilor sa pregateasca lista de articole in avans, inainte de momentul fiscalizarii. Pentru actualizari ulterioare fiscalizarii a listei de articole, Sedona ofera serviciul gratuit clientilor cu contract de service, sau contra cost acelora fara contract.
- Obtinerere N.U.I. Se poate realiza de utilizator prin depunerea unui dosar la DGFP sau online in spatiu privat virtual cu ajutorul semnaturii electronice. Sedona ofera optional acest serviciu la pretul de 60 Lei*. Pentru a afla actele necesare click aici. Actele se pot depune la sediile Sedona sau se pot transmite pe email.
- Declarare fiscalizare la ANAF de care apartine punctul de lucru. Operatiunea este obligatorie in termen de 24 de ore (zile lucratoare) de la fiscalizare si se poate realiza de catre utilizatorul aparatului fiscal. Sedona ofera optional acest serviciu la pretul de 120 Lei*.
- Conectare la computer. Sedona asigura asistenta gratuita pentru conectarea aparatelor fiscale la programe instalate pe computer/POS/tableta in cazul programelor sau driverelor achizitionate de la Sedona. Asistenta se poate realiza de catre tehnicianul care fiscalizeaza sau prin apelarea numarului de call-center.
- Defiscalizare. Aceasta operatiune este necesara in toate situatiile in care se renunta la folosirea casei de marcat (se inchide punctul de lucru sau compania), se schimba datele fiscalizarii (mutare punct de lucru, schimbare denumire firma, etc.) sau se transfera casa de marcat de o firma pe alta. Defiscalizarea consta in urmatoarele operatiuni:
- Extragere memorie fiscala la sediul Sedona. Este necesara programare online sau telefonica prealabila. Pentru programari online click aici. Pretul este de 100 Lei*.
- Declararea extragerii memoriei fiscale la ANAF. Se poate realiza de utilizator. Oferim optional acest serviciu la pretul de 120 Lei*.
*Pretul include tva. Preturile pot suferi modificari inainte de actualizarea acestei paginii. Pentru confirmarea preturilor va rugam sa ne contactati.