Începe etapa finală a introducerii pe piață a caselor de marcat electronice fiscale!
Noile modele cu jurnal electronic, care urmează să fie omologate în următoarele săptămâni, vor înlocui echipamentele de generație veche cu role jurnal pe suport de hârtie.
Gândite pentru a fi conectate la sistemul informatic ANAF, aparatele de generație nouă vor face posibilă transmiterea online a datelor fiscale și a informațiilor despre echipamente. Până la implementarea acestui sistem însă, responsabilitatea de a extrage și transmite aceste date către ANAF (obligatorie până la data de 20 a lunii în curs, pentru luna anterioară) aparține exclusiv operatorilor economici din România.
Ce informații vor fi transmise către ANAF?
1. Date de pe bonul fiscal.
2. Date din raportul fiscal de închidere zilnică.
3. Date de funcționare a aparatului de marcat electronic fiscal.
#ExclusivLaSedona există 3 modalități de a extrage aceste informații din noile case de marcat:
1. Programe de gestiune Sedona - Automat, prin opțiunea integrată.
2. Aplicație Sedona - Pusă la dispoziție clienților care nu utilizează programele noastre de gestiune.
3. Suport - La sediul clienților noștri, în București, Ilfov, Constanța.