Conditii generale de utilizare
SEDONA ALM SRL, societate cu sediul social in Constanta, bd. Alexandru Lapusneanu nr. 195, jud. Constanta, punct de lucru in Bucuresti, Calea Calarasi nr. 242, Sector 3, telefon 021-3278727, fax 031-4181579, e-mail contact@aparaturafiscala.ro, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J13/970/2002, codul unic de inregistrare RO14560415, denumita in continuare SEDONA, este detinatorul website-ului www.aparaturafiscala.ro.
Utilizator - orice persoana, fizica sau juridica, ce acceseaza si utilizeaza platforma www.aparaturafiscala.ro, detinator sau nu de cont propriu, avand acces nelimitat la toate facilitatile platformei online.
Client - orice persoana, fizica sau juridica, ce a achizitionat produse sau servicii SEDONA, prin oricare dintre mijloacele puse la dispozitie in acest scop.
Acord de utilizare
Accesul si folosirea website-ului www.aparaturafiscala.ro si a tuturor facilitatilor sale implica acceptarea, de catre Utilizator, a termenilor si conditiilor prezentati in cadrul sectiunii ‘Termeni si conditii’ a acestui website. SEDONA isi asuma dreptul de a modifica acesti termeni fara notificarea, in prealabil, a Utilizatorului. Modificarile vor intra in vigoare in momentul publicarii pe www.aparaturafiscala.ro.
Prin accesarea si navigarea in website-ul www.aparaturafiscala.ro, prin crearea unui cont sau prin plasarea unei comenzi, Utilizatorul confirma implicit ca este de acord cu termenii si conditiile prezentate in aceasta sectiune.
Prin utilizarea website-ului www.aparaturafiscala.ro, Utilizatorul este implicit de acord cu colectarea, stocarea, analiza si procesarea, de catre SEDONA, a informatiilor privitoare la comportamentul de utilizator, date care vor permite SEDONA sa optimizeze informatiile, serviciile si produsele prezentate pe platforma www.aparaturafiscala.ro.
Utilizatorul este singurul responsabil de acuratetea si caracterul complet al informatiilor si detaliilor pe care le acesta le ofera pe durata utilizarii website-ului, indiferent de scop.
Drepturi de autor
Toate informatiile - imagine sau text - prezente pe www.aparaturafiscala.ro sunt proprietatea SEDONA si/sau a furnizorilor/producatorilor produselor care pot fi achizitionate prin intermediul website-ului. Reproducerea, stocarea, modificarea sau transferul continutului website-ului www.aparaturafiscala.ro sunt interzise fara acordul prealabil oferit in scris de SEDONA.
Imaginile produselor de pe www.aparaturafiscala.ro au titlu de prezentare.
Creare cont
Pentru a putea plasa o comanda pe www.aparaturafiscala.ro prin adaugarea produselor in cosul de cumparaturi, Utilizatorul trebuie sa isi creeze un cont personal.
Contul va putea fi creat de orice persoana fizica sau juridica prin completarea unui formular cu datele necesare. Utilizatorul va putea sa intre apoi in cont prin introducerea adresei de e-mail folosite pentru a crea contul si a parolei (alese de Utilizator) corespunzatoare acestuia.
Utilizatorul va avea obligatia de a mentine confidentialitatea datelor de acces in contul personal, fiind strict interzisa cedarea dreptului de utilizare a contului personal catre alti utilizatori.
Comanda
SEDONA pune la dispozitia Utilizatorului, prin platforma www.aparaturafiscala.ro, mai multe moduri prin care acesta poate plasa o comanda. Modalitatile de a plasa o comanda sunt:
- Prin telefon;
- Prin fax;
- Prin e-mail;
- Prin adaugarea produselor in cosul de cumparaturi - caz in care utilizatorul va fi nevoit sa isi creeze un cont propriu. Dupa adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, cumparatorul va plasa comanda efectuand plata prin una dintre metodele puse la dispozitie.
- Prin completarea formularului de la pagina Contact;
- Prin accesarea link-ului Cere mai multe detalii aflat in cadrul paginilor de produse de pe website.
Indiferent de metoda aleasa pentru a efectua o comanda, Utilizatorul va fi contactat de un reprezentant SEDONA in maximum 24 ore lucratoare de la plasarea comenzii, pentru confirmarea acesteia.
Comanda va fi considerata finalizata in momentul confirmarii telefonice a acesteia de catre Utilizator. In cazul in care comanda nu va fi confirmata de Utilizator, indiferent de metoda aleasa pentru plasare, SEDONA isi rezerva dreptul de a nu livra comanda.
Plata
SEDONA accepta plata cu cardul direct pe www.aparaturafiscala.ro sau in sediile SEDONA, prin transfer bancar, cu fila cec, in numerar la curier, la sediile SEDONA sau la agentul SEDONA, precum si alte metode de plata electronice (precum PayPal).
In cazul platilor realizate cu cardul sau prin alte mijloace electronice, Utilizatorul va fi singurul responsabil de costurile suplimentare care includ, dar nu se limiteaza la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului utilizat sau de procesatorul de plati, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON.
Livrarea produselor
Livrarea produselor se realizeaza doar pe teritoriul Romaniei, prin intermediul firmei de curierat contractate de SEDONA in acest sens.
Livrarea echipamentelor este gratuita in toate orasele principale la orice comanda de minim 200 Lei, tva inclus.
Livrarea echipamentelor se face direct de personalul SEDONA in zonele noastre de acoperire (Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta) si prin firme de curierat in celelalte judete. Pentru localitatile in care firmele de curierat nu au reprezentante, puteti alege intre doua variante:
- - Ridicarea coletului de la cea mai apropiata reprezentanta a unei firme de curierat
- - Plata kilometrilor suplimentari facturati de firma de curierat
Pentru comenzile mai mici de 200 RON, beneficiarul comenzii va suporta costurile de transport aplicate de catre compania de curierat.
Termenul de livrare pentru majoritatea produselor este de maximum 24 de ore (a doua zi lucratoare). Exceptie face cazul platilor prin transfer bancar (ordin de plata), cu cardul sau prin alte mijloace electronice, cand livrarea se face in aceeasi zi sau in urmatoarea zi de la inregistrarea platii in contul SEDONA. SEDONA nu va fi raspunzatoare pentru depasirea termenilor de livrare.
SEDONA nu va fi considerata responsabila pentru nicio livrare esuata datorata furnizarii, de catre Utilizator, de informatii eronate sau incomplete sau unor motive independente de SEDONA.
Utilizatorul - beneficiar al comenzii va fi raspunzator de produsele comandate din momentul primirii acestora (prin primire se intelege acceptarea coletului livrat de curier si semnarea de primire a acestuia de catre o persoana - reprezentant al Utilizatorului - cu varsta de peste 18 ani).
Intrucat nu putem garanta disponibilitatea tuturor produselor afisate pe www.aparaturafiscala.ro, SEDONA isi asuma dreptul de a nu onora comenzile in cazul in care produsele comandate nu se mai regasesc in oferta furnizorului/producatorului sau daca acestea nu sunt in stoc in momentul realizarii comenzii de catre Utilizator.
In cazul in care SEDONA nu poate furniza produsele comandate, Utilizatorul va fi instiintat telefonic in maximum 24 de ore lucratoare de la plasarea comenzii. In cazul in care a fost facuta plata pentru produsele comandate, intreaga suma va fi restituita Utilizatorului in maximum 7 zile.
Returnarea produselor
Returnarea produselor se poate face in termen de 30 de zile de la primirea acestora de catre Client, fara motivarea returnarii, cu primirea intregii contravalori achitate, cu anumite exceptii enumerate mai jos: produsele nu au fost folosite, se afla in perfecta stare de functionare, nu prezinta deteriorari sau zgarieturi, se afla in ambalajul original. Plata sumei de retur se face in termen de 15 zile in contul bancar comunicat de Client in acest sens.
In cazul in care conditiile enumerate mai sus nu sunt indeplinite, SEDONA isi rezerva dreptul de a nu prelua produsele sau de a oferta Clientului o suma mai mica pentru recumpararea acestora.
In cazul produselor expediate pentru retur printr-o companie de curierat, costul transportului catre SEDONA este suportat de catre Client. In cazul in care produsele nu indeplinesc conditiile necesare pentru returnarea platii, costul de transport catre Client este suportat de acesta.
Se aplica exceptie de la politica de retur pentru urmatoarele tipuri de produse:
- Case de marcat si imprimante fiscale ce au fost fiscalizate. Returul acestora se poate face pana in momentul fiscalizarii (activarii memoriei fiscale) sau in limita a 30 de zile de la primirea acestora de catre Client.
- Cantare electronice omologate metrologic. Termenul de retur pentru aceste produse este de 5 zile de la primirea acestora de catre Client.
- Echipamente aduse pe comanda speciala de la furnizori externi, pentru care clientul a achitat avans. Aceste produse nu sunt returnabile.
- Consumabile (role de hartie, role de etichete, riboane etc.)
- Drivere
- Servicii de orice tip (instalare, reparatii, intretinere etc.)
- Abonamente de servicii (gazduire server virtual, abonamente de internet etc.)
Garantii
Garantia aparatelor este asigurata in urmatoarele moduri:
- La sediile SEDONA din Bucuresti si Constanta;
- La sediile colaboratorilor SEDONA (aflati in fiecare judet);
- Expeditie prin curierat rapid la sediul SEDONA din Bucuresti. Contravaloarea transportului catre SEDONA se achita de catre Client, iar returul produsului este suportat de SEDONA in cazul defectiunilor din cadrul garantiei.
Termenele de reparatie in cadrul garantiei si post-garantiei sunt urmatoarele:
- 3 zile lucratoare pentru produsele comune (aflate in stoc SEDONA sau in stocul furnizorilor nationali), precum: case de marcat, cantare comerciale, cititoare coduri de bare, sertare de bani, masini de numarat bani, imprimante POS.
- Pana la maximum 30 de zile lucratoare pentru produse customizabile (aduse la comanda), precum: POS-uri All-in-One, terminale de inventariere, cantare cu etichetare, cantare platforma, altele.