Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Experiența de cumpărături: Tech Lifting

Data publicare articol: 18-12-2017

In ultimii 15 ani, retail-ul - in Romania si in lume - s-a schimbat mai mult decat in ultimii 100… la un loc! Motivul? Tehnologia si internetul.

Acestea din urma au facut posibila aparitia comertului online, care a produs o adevarata revolutie globala in retail. Probabil mii de mall-uri si unitati de mici si mari dimensiuni s-au inchis si continua sa se inchida in toata lumea - pur si simplu pentru ca este mult mai confortabil acum sa facem cumparaturi online, fie de pe computer, tableta sau telefon mobil.

Tocmai pentru ca atentia cumparatorilor este indreptata catre magazine online, retail-ul traditional este obligat sa se reinventeze; si o face folosind exact aceleasi arme care au lovit atat de puternic in el: tehnologia si internetul. Retailerii se folosesc acum de ambele pentru a fuziona experienta de cumparaturi in-store cu lejeritatea navigarii intr-un magazin online:

În prezent, clientii care intra intr-un magazin tradițional pot “comanda” produsele pe care vor sa le probeze, urmand sa le gaseasca in cabina de proba. Odata incercat un produs, oglinda - acum interactiva - poate afisa noi optiuni pentru cumparator… spre exemplu, alte culori sau dimensiuni disponibile si, bineinteles, articole complementare.

Unele magazine au testat inclusiv posibilitatea de a folosi VR, unde cumparatorii nu au nevoie decat de o platforma interactiva. Acestia pot alege de pe ecran tinutele dorite cu o atingere, urmand ca imaginea clientului sa fie afisata purtand efectiv hainele alese.

Suna imposibil? Ei bine, pentru moment toate acestea sunt inca doar o posibilitate, dar realitatea este ca retail-ul traditional va fi nevoit sa se schimbe. Si o va face exact cu ajutorul tehnologiei, care schimba tot mai mult comportamentul cumparatorilor.

Articole recomandate

Ai o întrebare?