Contractele de service pentru sistemele de gestiune includ asistenta tehnica pentru program, ca si pentru componentele hardware ale sistemelor - inclusiv casele de marcat.
In portofoliul Sedona exista doua contracte de service pentru sisteme de gestiune:
- Fara deplasari la sediul firmei. Acesta include:
- Asistenta prin internet si telefon
- Un numar nelimitat de solicitari, solutionabile in timpul programului de lucru.
- Cu deplasari la sediul firmei. Acesta include:
- In plus fata de serviciile de asistenta la distanta, 3 deplasari la sediul dumneavoastra in decursul unei luni, in timpul programului de lucru.
Avantajele unui contract de service:
- Prioritate in solutionarea cererilor.
- In cazul problemelor urgente (sistem nefunctional), termenul de acordare asistenta de la distanta este de maximum doua ore - in timpul programului de lucru.
- Acces la sistem online de ticketing pentru deschiderea de solicitari si urmarirea stadiului rezolvarii acestora.
- Personalizari ale formatelor de documente.
- Personalizari ale formatelor de etichete.
- Actualizari ale programului de gestiune.
- Reinstruire personal.
- Livrare consumabile – in cazul variantei cu deplasari incluse.
Preturi
Pentru oferta actuala a contractelor de service, va rugam sa accesati acest link.