Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Contracte de service pentru sisteme de gestiune

Contractele de service pentru sistemele de gestiune includ asistenta tehnica pentru program, ca si pentru componentele hardware ale sistemelor - inclusiv casele de marcat.

In portofoliul Sedona exista doua contracte de service pentru sisteme de gestiune:

  • Fara deplasari la sediul firmei. Acesta include:

- Asistenta prin internet si telefon
- Un numar nelimitat de solicitari, solutionabile in timpul programului de lucru.

  • Cu deplasari la sediul firmei. Acesta include:

- In plus fata de serviciile de asistenta la distanta, 3 deplasari la sediul dumneavoastra in decursul unei luni, in timpul programului de lucru.

Avantajele unui contract de service:

  • Prioritate in solutionarea cererilor.
  • In cazul problemelor urgente (sistem nefunctional), termenul de acordare asistenta de la distanta este de maximum doua ore - in timpul programului de lucru.
  • Acces la sistem online de ticketing pentru deschiderea de solicitari si urmarirea stadiului rezolvarii acestora.
  • Personalizari ale formatelor de documente.
  • Personalizari ale formatelor de etichete.
  • Actualizari ale programului de gestiune.
  • Reinstruire personal.
  • Livrare consumabile – in cazul variantei cu deplasari incluse.

Preturi

Pentru oferta actuala a contractelor de service, va rugam sa accesati acest link.

Articole recomandate

Ai o întrebare?