Chemarea ospătarilor se dovedește, de multe ori, o misiune dificilă. Tocmai de aceea, administratorii restaurantelor din România aleg tot mai mult soluții de automatizare.
De ce? Cresc confortul clienților, dar și viteza de servire a acestora!
Descoperiți toate avantajele celor două soluții ingenioase oferite de Sedona:
Aplicație de apelare ospătari Menisto
- Fără investiții în echipamente și întreținerea lor -> Clienții folosesc telefonul personal.
- Funcționalitate de meniu digital inclusă -> Clienții pot “răsfoi” meniul pe telefon pe toată perioada petrecută în local.
- Integrare cu Facebook -> Produsele din meniu pot fi distribuite și promovate pe Facebook.
- Statistici și grafice disponibile -> Pentru produsele din meniu accesate de clienți.
Sistem de apelare ospătari
- Cel mai simplu mod de a chema ospătarul -> Prin apăsarea unui buton instalat pe masă, la vedere.
*Opțional: model cu spațiu publicitar.
- Mod sigur de atenționare a ospătarului, printr-o brățară inteligentă, cu vibrație.
*Opțional: model rezistent la apă.