Odata cu achizitia unei case de marcat, devine obligatorie pentru comercianti incheierea unui contract de service, conform Hotararii de Guvern 479/2003 completata cu HG 804/2017.
Astfel, in articolul 102, alineatele 8 si 9 din documentele mentionate, se precizeaza:
(8) Distribuitorii autorizati sau unitatile acreditate din reteaua acestora au obligatia sa anexeze la cartea de interventii o copie a contractului de service pentru aparatul in cauza, pentru perioada de garantie sau pentru perioada de postgarantie, dupa caz.
(9) In situatia in care la punctul de lucru al utilizatorului functioneaza aparate de marcat electronice fiscale de acelasi tip, iar service-ul este asigurat de acelasi distribuitor sau unitate acreditata a acestuia, contractul de service prevazut la alin. (8) se anexeaza la o singura carte de interventii.
Mai mult, lipsa unui contract de service este echivalenta cu lipsa casei de marcat. “Refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a incheia contracte de service pentru perioada de postgarantie echivaleaza cu renuntarea voluntara la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal si adoptarea deciziei de a achizitiona un alt tip de aparat” potrivit normei metodologice din 18.04.2003 republicata, art. 107, alin. 4.
Asadar, conform legii, se considera ca beneficiarii unui contract de service au renuntat la folosirea casei de marcat din momentul in care nu mai achita contractul. In acest caz, firma autorizata este obligata sa declare acest fapt la Ministerul de Finante, prin intermediul importatorului.
In portofoliul Sedona exista doua contracte de service pentru case de marcat:
- Fara deplasari la sediul firmei.
- Cu deplasari la sediul firmei.
Contractul FARA DEPLASARI la sediul firmei include*:
- Asistenta telefonica.
- Servicii de reconfigurari, reparatii si intretinere.
*Serviciile vor fi asigurate la sediile Sedona.
**Aparatele pot fi transmise prin curier.
Contractul CU DEPLASARI la sediul firmei dumneavoastra include:
- 1 deplasare in decursul unei luni. Termenul maxim de raspuns este de 24 h, cu exceptia zilelor nelucratoare (duminici si sarbatori legale). Deplasarea se face la cerere (vom face deplasari fara cerere doar daca s-a optat pentru plata cash lunara a contractului de service).
- Asistenta telefonica si prin internet.
- Programare articole in memoria casei de marcat.
- Modificari ale parametrilor aparatelor fiscale (cote TVA, data, ora).
- Livrare consumabile.
- Emitere raport fiscal lunar. Recomandam permiterea accesului in meniul fiscal al aparatului doar pentru tehnicienii autorizati. La cerere, utilizatorii pot fi instruiti pentru emiterea raportului periodic.
- Instruire personal.
- Acces la sistemul online de ticketing pentru deschiderea de solicitari si urmarirea stadiului rezolvarii acestora.
PRETURI
Abonament: La achitarea in avans a pretului contractului de service pentru 5 luni, cea de-a 6-a luna este oferita gratuit - pentru toate tipurile de abonament.
Pentru oferta actuala a contractelor de service CLICK AICI
*Valoarea abonamentului pentru contractul cu deplasari incluse variaza in functie de distanta fata de sediile Sedona.