Potrivit informatiilor oficiale, Taxa pe Valoarea Adaugata (TVA) se reduce, conform prevederilor Codului Fiscal, cu un punct procentual - valoarea acesteia va fi de 19% incepand cu data de 1 ianuarie 2017.
Masura care intra in vigoare in doar cateva zile aduce o schimbare in activitatea operatorilor comerciali din Romania, care vor actualiza valoarea cotei TVA in casele de marcat si in programele de gestiune cu ajutorul carora isi desfasoara activitatea.
#SedonaRecomanda realizarea acestor modificari din timp, inainte de data la care aceste reglementari vor intra in vigoare.
Actualizare Case de marcat:
!! Modificarea cotei TVA in aparatele fiscale se face doar de catre personalul autorizat.
!! Pentru operarea modificarilor este necesar aparatul fiscal si Cartea de interventii a acestuia*.
*Anumite aparate fiscale permit modificarea de la distanta, prin internet (Datecs DP25, Datecs DP25 BT, Datecs DP05, imprimanta FP550T). Specialistii Sedona pot opera schimbarea cotei TVA de la distanta, insa este necesara consemnarea modificarii in Cartea de interventie de catre tehnicienii autorizati.
La Sedona oferim acest serviciu in sediile proprii:
- Bucuresti: Calea Calarasi 242 (pana pe 30 decembrie inclusiv) & Strada Traian 66, Sector 3 din data de 3 ianuarie 2017
- Constanta: Strada Tepes Voda 13
Sau la sediul clientilor nostri - Deplasarile se fac in numar limitat.
Serviciu actualizare Case de marcat - Costuri
Gratuit - Pentru abonatii contractului de service.
100 Lei (TVA inclus) - Pentru clientii fara contract de service - la sediile Sedona.
160 Lei (TVA inclus) –Pentru clientii fara contract de service - la sediul clientului*.
*In Municipiile Bucuresti si Constanta, precum si in judetul Ilfov.
Pentru a evita asteptarea in sediul Sedona din Bucuresti, va punem la dispozitie un sistem de programare online.
Clientii cu programare vor avea prioritate in intervalul ales.
Actualizare Sedona Retail Software:
!! Recomandam operarea modificarii cotei TVA in programul de gestiune inainte de 1 Ianuarie 2017.
Sedona asigura gratuit actualizarea programului de gestiune Sedona Retail, precum si asistenta in schimbarea cotei TVA - Pentru abonatii contractului de service.
Costul contractului este de 60 Lei (TVA inclus) / luna si se achita in avans pe o perioada de minimum 6 luni, dintre care o luna este gratuita.
In aceasta perioada, departamentul de suport Sedona va face eforturi pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra cu promptitudine. Pentru o comunicare eficienta, va rugam sa ne scrieti folosind sistemul FreshDesk.
Program de lucru in perioada Sarbatorilor de Iarna:
Vineri, 23 decembrie: 09:00 – 16:00
Sambata, 24 decembrie: Inchis
Duminica, 25 decembrie: Inchis
Luni, 26 decembrie: Inchis
Marti, 27 decembrie: 09:00 – 18:00
Miercuri, 28 decembrie: 09:00 – 18:00
Joi, 29 decembrie: 09:00 – 18:00
Vineri, 30 decembrie: 09:00 – 16:00
Sambata, 31 decembrie: Inchis
Duminica, 1 ianuarie: Inchis
Luni, 2 ianuarie: Inchis
Marti, 3 ianuarie: 09:00 – 18:00
Pe parcursul acestei perioade vom raspunde solicitarilor urgente (ex. blocajul casei de marcat sau a programului de gestiune) inclusiv in zilele din afara programului de lucru, primite prin sistemul FreshDesk sau prin mesaj vocal lasat la numarul 021 327 87 27.
Sedona va ureaza Sarbatori Fericite!