Suntem aici pentru tine
(021)327.87.27

Nici un produs

Livrare gratuita! Livrare
0,00 Lei Total

Plateste

Produs adaugat cu succes in cos
Cantitate- +
Total
0 articole in cosul dvs. Aveti un articol in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total livrare (fara TVA) Livrare gratuita!
Total (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizati comanda

Cand si cum se extrage memoria fiscala?

Situatiile in care este necesara extragerea memoriei fiscale din aparat, si eventual inlocuirea acesteia, sunt urmatoarele:

  •       La inchiderea punctului de lucru;
  •       La schimbarea utilizatorului (trecerea aparatului pe o alta firma);
  •       La umplerea sau defectarea memoriei fiscale;
  •       La inchiderea societatii;
  •       La decizia de a renunta la utilizarea casei din diverse motive ( pot coincide cu cele de mai sus );

Extragerea memoriei fiscale se face doar de catre un tehnician autorizat, si presupune desigilarea aparatului fiscal. Operatiunea se face la punctul de lucru al comerciantului ( daca comerciantul detine contract cu deplasari ) sau la sediul unitatii de service.

Pentru extragerea memoriei fiscale atat la sediul Sedona, cat si in locatia clientului sunt necesare urmatoarele documente:

- Formularul F4105 completat de catre contabilul societatii si depus pe E-guvernare pe motivul: 

* E5 ( Instrainare AMEF ) cand casa va fi mutata pe alta societate;

* E6 ( Alte situatii ) cand se defiscalizeaza casa din diverse motive si ramane in evidenta actualei societati;

- Recipisa de validare primit in urma depunerii formularului F4105 , care se va regasi pe https://www.anaf.ro/StareD112/

- Casa de marcat;

-Cartea de interventie a casei + NUI-ul casei;

Utilizatorii aparatelor fiscale au obligatia, conform OUG 91 / 30.12.2014, de a pastra memoria fiscala dupa extragerea acesteia, timp de 10 ani, in conditii adecvate ce previn stergerea datelor.

Impreuna cu memoria fiscala se va arhiva cardul SD (jurnalul electronic / istoricul bonurilor), precum si un jurnal tiparit de casa de marcat, ce contine un totalizator al incasarilor.

Pretul pentru serviciul de defiscalizare este de 150 RON TVA inclus.

*La acest cost se mai pot adauga costuri suplimentare in functie de procedurile pe care le mai facem in plus.

 

Articole recomandate

Ai o întrebare?