SEDONA va ofera Gratuit la fiscalizare serviciul de programare in casa de marcat a listei initiale de articole pe care le veti comercializa.
Cum se programeaza articole in casa de marcat?
In cazul unei liste de pana la 30 de articole, aceasta se va programa manual in casa de marcat de catre tehnicieni. Puteti pregati lista pe hartie, cu mentionarea urmatoarelor date:
Numarul curent al articolului (incepand de la 10, crescator),
Nume articol (maxim 22 de caractere pentru modelele Datecs),
Pret - doar in cazul in care doriti folosirea de pret memorat.
Tip TVA (9 sau 24%) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA
In cazul unei liste de peste 30 de articole, este necesara pregatirea acesteia in format electronic compatibil cu programul Microsoft Office Excel. Tehnicienii nostri vor folosi un laptop pentru incarcarea in memoria casei de marcat a fisierului pregatit de dumneavoastra. Fisierul poate fi transferat pe memory stick ori poate fi transmis pe e-mail in timp util. Detalii mai jos despre formatul fisierului.
Daca folositi peste 30 de articole, dar nu o puteti furniza lista in format electronic, oferim serviciul de transcriere a listei de pe hartie contra sumei de 1 Leu / articol, tva inclus. Transcrierea se face in termen de 1-2 zile lucratoare.
Puteti alege gratuit una din listele cu produse uzuale pentru diverse tipuri de magazine, cu sau fara coduri de bare, cu pret programat sau la liber. Aceste liste se pot descarca (dupa care se pot edita) de la pagina aparaturafiscala.ro/ro/fisiere (punctul 8).
La programarea fiscalizarii va rugam sa precizati care din situatiile de mai sus se va aplica in cazul dumneavoastra, pentru ca tehnicienii sa poata veni pregati cu laptop sau cu lista de articole.
Cum se editeaza fisierul cu articole?
Pentru ca lista in format electronic sa poata fi programata in casa de marcat, fisierul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Sa fie compatibil cu programul Microsoft Office Excel (format csv, xml, etc.)
Sa contina urmatoarele coloane:
Numar curent al articolului (incepand de la 10 crescator)
Nume articol (pana la 22 de caractere pt. Datecs, pana la 14 caractere pentru Orgtech)
Tip TVA: 1 sau 2. Unde 1 reprezinta 24% iar 2 reprezinta 9%. – Doar in cazul firmelor platitoare de TVA
Pret - Doar in cazul in care doriti folosirea de pret memorat
Cod de bare - Doar daca folositi coduri de bare
Atentie: Delimitati criteriile de mai sus pe coloane si nu scrieti toate detaliile intr-un singur camp. Codurile de bare trebuie sa fie in format EAN13 sau EAN8 (doar coduri de cate 13 sau respectiv 8 caractere), casele de marcat neputand memora un alt tip de coduri de bare.
Singurele semne de punctuatie acceptate de casa de marcat sunt: punct, virgula, minus.
Textele sa fie simple, fara nici o editare (culoare, italic, bold, dimensiune, etc) si fara specificarea de categorii, subcategorii sau alte texte suplimentare in afara denumirilor articolelor.
Cum se pot introduce articole dupa fiscalizare?
Pentru a actualiza lista de articole dupa fiscalizare, va punem la dispozitie urmatoarele variante:
Contract de service in baza caruia beneficiati de interventii la sediul dumneavoastra, pentru orice servicii legate de casa de marcat, inclusiv pentru introducere de articole.
Interventie contra cost la sediul clientului - fara contract de service.
Programare la sediul Sedona - fara contract de service. Primele 5 articole sunt Gratuite.
Achizitionarea unei aplicatii software pentru editare articole (sunt disponibile aplicatii pentru anumite modele)
Manualul de utilizare al aparatului, pentru instructiuni despre programarea manuala (Atentie la schimbarea altor parametri!).
Suport telefonic - fara contract de service, la numarul cu suprataxa 0903-160601, tarif: 1 Euro/min, fara tva.