Viitorul Food Delivery e Smart
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
E oficial: Retail-ul se indreapta cu pasi accelerati catre digitalizare. E mai eficient, e… smart si e exact ce-si doresc clientii. Si, dat fiind ca oriunde in lume cumparatorii s-au obisnuit sa primeasca ce-si doresc, atunci cand isi doresc, cu minimul efort posibil, era firesc ca si piata de food ordering & food delivery sa urmeze acelasi parcurs.
Evidenta in toata lumea, evolutia acestui sector catre online e cu atat mai evidenta in Romania, unde piata, urmand trendul global, a cunoscut un adevarat boom in ultimii 2 ani odata cu aparitia noilor aplicatii dedicate comenzilor de mancare si serviciilor de curierat.
Ati observat probabil ca restaurantele voastre preferate au acum optiuni de comenzi online – fie pe site-urile proprii, fie prin aplicatiile dedicate. Motivul? Modul in care oamenii mananca s-a schimbat dramatic si va continua sa se schimbe in urmatorii ani – Acesta este de fapt pariul investitorilor din domeniu, care sustin ca piata urmeaza sa creasca accelerat si in urmatoarea perioada.
Stiati ca?
- Piata globala de food delivery este astazi de peste 150 de miliarde USD. S-a triplat din 2017 pana in prezent.
- Piata romaneasca de food delivery se forma in 2019. In urmatorii 2 ani, aceasta va ajunge la 1 miliard de euro.
Bonus: In 2020, romanii au cautat pe internet mancarurile preferate de peste 4 milioane de ori – de la pizza la burgeri pana la meniul zilei sau mancare gatita.
In plus, prognozele de crestere a pietei de food ordering & food delivery sunt tot mai mult sustinute de alegerile noilor generatii – Millenials si Z – care prefera confortul meselor gata preparate.
Intre lucrurile care conteaza cel mai mult pentru cei care comanda mancare:
- Viteza livrării
- Calitatea mâncării
- Diversitatea meniului
In business, viitorul Food Delivery e pentru cei care fac alegeri smart. Lor le-am dedicat solutia ‘la cheie’ Sedona de magazin online pentru food delivery.