Solutii complete pentru HoReCa – Alege din meniul Sedona
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Fie ca administrezi un restaurant, o cafenea, un bar sau un fast-food, sigur stii cat de importanta este optimizarea operatiunilor zilnice si imbunatatirea experientei clientilor pentru succesul afacerii tale. In portofoliul Sedona, gasesti o gama completa de solutii pentru HoReCa, adaptate nevoilor specifice ale fiecarei unitati. Fie ca este vorba de sisteme POS, kiosk-uri self-ordering, sisteme de apelare pentru ospatari sau asistenta tehnica, ai acces la tot ce a-i nevoie pentru a simplifica procesele, a creste eficienta si a oferi clientilor o experienta de neegalat.
In acest articol, vom face o scurta trecere in revista a echipamentelor fiscale si a serviciilor care-ti pot ajuta afacerea sa fie mai eficienta, pot fluidiza fluxul de lucru si pot imbunatati satisfactia clientilor. Astfel, afli avantajele fiecarei solutii si cum sa o alegi pe cea potrivita business-ului tau.
Sistem cu tableta, casa de marcat si sertar
Aceasta este o solutie POS completa, perfecta pentru cafenele, baruri, fast-food-uri si tonete. Sistemul include si aplicatia Sedona POS, fiscalizarea casei de marcat si servicii de instruire de la distanta. Optional, il poti completa cu un cititor de coduri, un software de gestiune Sedona Retail si un software de contabilitate, pentru o gestiune mai eficienta.
Sistem cu POS All-in-One, software de gestiune, implementare la client
Ideal pentru restaurante si unitati cu flux intens, acest sistem premium permite gestionarea stocurilor pe baza de retetar, deschiderea meselor si integrarea cu platforme de livrare.Fiscalizarea si implementarea la sediul clientului sunt incluse in pretul sistemului. Optional, se poate adauga un cititor de carduri pentru autentificarea ospatarilor si o imprimanta pentru bucatarie.
Terminalele self-service, folosite mai ales pentru fast-food-uri, simplifica procesul de plasare a comenzilor de catre clienti, reducand timpul de asteptare si supraglomerarea personalului. Fiind echipate cu imprimanta fiscala si terminal de plata, acestea pot fi conectate optional si la acceptatoare de numerar.
Scoate-ti produsele in evidenta cu panouri iluminate LED, moderne si usor de implementat. In portofoliul Sedona gasesti disponibile si optiuni de creatie grafica, print si suporturi de perete sau tavan.
Ecrane profesionale Digital Signage
Ofera clientilor informatii despre produse sau promotii, intr-un mod atractiv si modern, prin ecranele profesionale Digital Signage. Acestea sunt disponibile pentru interior si exterior, fiind concepute pentru uz comercial cu luminozitate puternica si contrast ridicat. Optional, poti opta pentru servicii de implementare hardware si softwaresi creatie grafica.
Sisteme de apelare pentru ospatari
Asigura-te ca oferi servicii prompte si de calitate, cu sistemele de apelare a ospatarilor. Imbunatateste viteza de servire, bucura-te mai mult control, o buna prioritizare si organizare a sarcinilor si o ofera o experienta cat mai placuta clientilor.
Sisteme de apelare pentru clienti
Ai un restaurant sau un fast-food unde clientii isi ridica singuri comanda? Sistemele de apelare pentru clienti sunt solutia optima! Pagerele ii notifica prin lumini si sunete atunci cand comanda lor este gata, fiind o metoda eficienta si inovatoare de a eficientiza comunicarea cu acestia.
Comunicarea eficienta si rapida intre angajati este esentiala pentru fluidizarea proceselor de lucru. Solutiile Sedona de comunicare two-way radio, de tip „walkie talkie”, sunt special concepute pentru a raspunde nevoilor variate ale industriei HoReCa, asigurand o conexiune fiabila si instantanee.
Cu ajutorul unui meniu pe telefon prin cod QR, clientii pot accesa meniul direct mai rapid si mai usor. Acest sistem aduce multiple beneficii atat pentru clienti, cat si pentru afacerea ta, cum ar fi: actualizarea mai rapida a meniului, reducerea timpului de asteptare si oferirea unui mediu mai igienic si mai sigur.
Role pentru case de marcat, POS-uri bancare, imprimante de sectie
Asigura-te ca afacerea ta functioneaza fara intreruperi, cu rolele de hartie din portofoliul Sedona. Sunt compatibile cu toate tipurile de case de marcat, POS-uri bancare si imprimante de sectie, la preturi competitive. In plus, la Sedona beneficiezi de livrare gratuita pentru comenzi de peste 200 Lei.
Carduri de plastic personalizate
Fidelizeaza-ti clientii si simplifica managementul personalului cu ajutorul cardurilor de plastic personalizate. Fie ca ai nevoie de carduri de fidelitate, carduri pentru autentificarea ospatarilor in programul de gestiune sau carduri cadou, la Sedona gasesti solutii adaptate nevoilor afacerii tale.
Sistem Kitchen Display pentru afisare comenzi
Optimizeaza fluxul de lucru in bucatarie cu un sistem de afisare a comenzilor pe ecran TV. Integrabil cu programul de gestiune, Kitchen Display include optiuni de montare pe tavan sau perete, facilitand organizarea eficienta si rapidă a comenzilor.
In portofoliul Sedona, gasesti o gama completa de imprimante POS, pentru tiparirea rapida a comenzilor. Optiunile de conectare si functiile suplimentare de semnalizare sonora si vizuala variaza in functie de modelul ales, insa toate modelele disponibile ofera serviciu rapid si eficient.
Pentru a te asigura ca ramai pregatit in fata neprevazutului, poti alege serviciile de asistenta Sedona pentru sistemul tau de marcare si gestiune. Operatorii sunt disponibili pana la ora 23:00, inclusiv in weekend si de sarbatorile legale, pentru a asigura functionarea optima a afacerii tale in orice moment.
La Sedona, gasesti tot ce ai nevoie pentru a transforma experienta clientilor si a optimiza operatiunile afacerii tale din HoReCa. De la role de hartie si carduri personalizate pana la sisteme de afisare a comenzilor si imprimante POS, solutiile Sedona sunt concepute sa iti asigure succesul. Exploreaza gama completa de produse si servicii pe site-ul nostru sau opteaza pentru oferte personalizate care sa te ajute sa-ti duci afacerea la urmatorul nivel!