Romanii nu mai asteapta reduceri pentru shopping / Online-ul a intrat in obiceiul nostru de a face cumparaturi
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Pe masura ce online-ul devine modul nostru preferat de a face cumparaturi, campaniile promotionale incep sa-si piarda din importanta, arata studiul ‘Future Consumer Index’ realizat de EY Romania in randul consumatorilor romani din mediul urban, cu studii universitare si postuniversitare si venituri peste medie.
Astfel, mai bine de 57% dintre respondenti au afirmat ca nu au profitat de reducerile editiei din 2021 Black Friday, in timp ce 43% au spus ca au cheltuit mai putin sau mult mai putin decat anul trecut pentru achizitiile din aceasta perioada. De asemenea, studiul realizat la inceputul lunii decembrie 2021 arata ca romanii nu au asteptat promotii nici pentru a cumpara cadouri de Craciun sau de Anul Nou!
Atentie, insa, 8 din 10 romani urmaresc campaniile de reduceri online, majoritatea cumparand echipamente electrice/electronice, produse de imbracaminte, incaltaminte sau articole sportive din magazine digitale. Si in urmatoarea perioada, online-ul va ramane mediul preferat pentru achizitii de imbracaminte sau de produse si echipamente sportive – mult mai putin totusi pentru cumparaturile de produse alimentare, curatenie sau pharma.
Concluzia noastra? Cu sau fara promotii si reduceri (eficiente, binevenite, dar nu necesare), online-ul e aici sa ramana!