‘Retete’ de business numai bune pentru anul viitor din industria restaurantelor
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Pe masura ce se adapteaza la numeroasele transformari din era tehnologiei, industria restaurantelor isi alege un drum tot mai sigur catre digitalizare, care treptat devine cea mai sigura optiune de eficientizare a operatiunilor de business.
Acesta e si motivul pentru care ati observat din ce in ce mai mult in ultima vreme ca numarul restaurantelor prezente online creste spectaculos – atat in Romania, cat si in lume. Tentinda a fost incurajata, desigur, de aplicatiile de ordering, un sector tot mai profitabil si care incepe sa treaca granitele marilor orase pentru a cuceri si urbanul mic din Romania.
In prezent clientii restaurantelor isi pot comanda mancarea preferata oriunde-si doresc, in tot confortul de acasa sau de la birou si in doar cateva click-uri. Asadar, GO ONLINE! Este unul dintre take-away-urile principale ale ultimilor doi ani, care au deschis posibilitati nenumarate de atragere si fidelizare a clientilor.
Nu mai putin important, ganditi strategia de business multi-channel. Restaurante cu traditie si-au dezvoltat in ultimii ani optiuni take-away si ordering – mai intai din necesitate, apoi din dorinta consumatorilor de a avea in permanenta optiuni.
Inapoi in lumea reala, online-ul castiga teren chiar si in restaurant! Comanda – poate si plata notei – se poate face contactless in tot mai multe locuri, iar meniurile sunt digitale, accesibile prin simpla scanare a unui QR Code!
Trebuie sa stiti insa ca nu doar modalitatea de prezentare a meniului s-a schimbat, ci si preferintele utilizatorilor pentru continutul acestuia. Traditional & Nou – Asa s-ar putea descrie, pe scurt, noile gusturi ale clientilor dumneavoastra, care-si doresc, totodata, optiuni mai sanatoase.
Pentru ca nicio reteta nu poate fi completa fara infrastructura de administrare a business-ului, in portofoliul Sedona puteti gasi o oferta completa de produse dedicata restaurantelor: de la sisteme complete de gestiune, sisteme de apelare a ospatarilor sau meniuri QR Code, pana la sisteme de receptie automatizata si sisteme de feedback pentru clienti.