Poti sta fara griji, cu sistemul de comenzi automate pentru consumabile de la Sedona
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Ti s-a intamplat vreodata sa ramai fara role pentru casa de marcat exact cand aveai mai multa nevoie de ele? Stim cat de neplacuta poate fi situatia si tocmai de aceea iti punem la dispozitie serviciul de comenzi automate pentru consumabile!
In felul acesta, tu nu vei mai pierde timp, nu vei mai fi surprins de lipsa consumabilelor si vei fi mereu pregatit pentru orice volum de activitate!
Cum functioneaza? E simplu! Trebuie doar sa selectezi produsele pe care le doresti si sa alegi intervalul de timp la care vrei sa le primesti. Tu scapi de griji, iar Sedona se ocupa de gestionarea stocului de consumabile necesare business-ului tau!
Iar daca te razgandesti, poti anula comanda oricand!
Vrei sa te bucuri si tu de aceasta functionalitate? E foarte usor! Urmeaza acesti pasi:
1. Intra in contul tau Sedona
2. Acceseaza sectiunea “Comenzi automate”
3. Click pe “Seteaza comanda automata”
4. Completeaza detaliile comenzii: Alegi intervalul la care vrei sa o primesti si ziua de lansare automata a comenzii si selectezi produsele dorite. Apoi selectezi adresa de facturare si livrare si metoda de livrare dorita.
5. Ultimul pas: click pe “Seteaza comanda si plateste”
Simplu, confortabil si sigur!
Atentie! Plata comenzilor automate se face doar prin card, iar pentru setarea unei comenzi automate, trebuie finalizata plata primei comenzi.