Platforma de suport FreshDesk, o soluție eficientă de gestionare a solicitărilor tehnice
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Pentru a crea un cont gratuit, vă rugăm să accesați sedonaalm.freshdesk.com
Tot mai mulți clienți Sedona aleg astăzi să ne trimită solicitări tehnice folosind platforma online de suport FreshDesk. Creată pentru a eficientiza procesul de soluționare a problemelor tehnice, aceasta este ușor de folosit și asigură o gestionare rapidă și eficientă a solicitărilor dumneavoastră.
Avantaje:
Disponibilitate 24/24
– Puteți scrie un tichet nou la orice oră, în orice zi.
Înregistrare rapidă a solicitărilor
– După crearea contului, datele dumneavoastră sunt memorate în sistem. Astfel, este eliminat timpul necesar identificării (un pas necesar în cazul apelului telefonic).
Toate informațiile sunt disponibile online
– Veți putea urmări statusul gestionării tichetelor curente, ca și istoricul solicitărilor trecute, în contul dumneavoastră.
Creați acum un cont gratuit FreshDesk și descoperiți toate avantajele sistemului de suport online!