Alegerea unui sistem de gestiune potrivit

Fiecare comerciant se confrunta cu aceasta decizie critica: cum aleg sistemul de vanzare si gestiune care sa se potriveasca afacerii mele? Procesul poate fi coplesitor stiind ca alegerea unui sistem nepotrivit poate influenta succesul afacerii. Identificati nevoile afacerii dumneavoastra
 Intai de toate, va recomandam sa identificati nevoile afacerii dumneavoastra, acele particularitati si elemente unice. In […]

Citeste articolul

Noul Cod Fiscal actualizat 2024 – modificari si actualizari la zi

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a publicat, in data de 19 decembrie 2023, varianta actualizata a Codului Fiscal, cuprinzand modificarile operate si normele de aplicare a Codului Fiscal. Afla din acest articol care sunt ultimele modificari fiscale pentru anul 2024 si care sunt legile in baza carora s-a produs modificarea Codului Fiscal. Noul Cod […]

Citeste articolul

100.000 de tichete procesate & 8 ani de eficienta cu FreshDesk

Implinim 8 ani de la implementarea platformei de suport FreshDesk, sistem de gestionare a solicitarilor care ne-a permis sa fim mai rapizi, mai eficienti si mai prezenti atunci cand a fost nevoie de suportul nostru tehnic. Implementarea FreshDesk a fost un pas crucial in aceasta directie, oferindu-ne o platforma centralizata si eficienta pentru a gestiona […]

Citeste articolul

Gestionarea inventarului intr-un lant de restaurante: avantajele unui sistem unificat de inventariere

Gestionarea unui lant de restaurante implica mai mult decat prepararea unor mancaruri delicioase. In spatele scenei, gestionarea eficienta a inventarului joaca un rol vital in minimizarea costurilor si maximizarea profitului. Cu toate acestea, gestionarea inventarului unui lant de restaurante poate fi un efort complex, cu numeroase provocari care necesita o atentie deosebita si solutii inovatoare. […]

Citeste articolul

Cum sa cresti eficienta restaurantului cu un sistem de apelare a ospatarilor

In industria competitiva a restaurantelor, eficienta este cheia succesului. Timpii lungi de asteptare si frustrarea clientilor pot afecta in mod deosebit experienta de dining. In acest context, un sistem de apelare a ospatarilor reprezinta o solutie rapida pentru a eficientiza comunicarea.  In cele ce urmeaza, poti afla care sunt principalele sisteme de apelare a ospatarilor, […]

Citeste articolul

Tot ce trebuie sa stii despre Sistemul Garantie-Returnare (SGR) si cum il poti integra cu programul de gestiune Sedona Retail

Nascut din initiativa de a proteja mediul inconjurator si de a reduce poluarea, Sistemul Garantie-Returnare (SGR) este cel mai mare proiect de economie circulara din Romania. Acesta vizeaza producatorii si consumatorii, incurajand colectarea si reciclarea ambalajelor, prin aplicarea unei garantii fiecarui ambalaj cumparat. Afla din acest articol ce este Sistemul de Garantie-Returnare si cum functionează […]

Citeste articolul

Totul despre Formularul C801 – obtinerea NUI

O casa de marcat nou achizitionata poate functiona respectand prevederile legale dupa indeplinirea procedurii de fiscalizare. Pentru fiscalizarea casei de marcat este necesara atribuirea unui numar unic de identificare din partea ANAF. Numarul unic de identificare (NUI) a aparatelor de marcat electronice fiscale se poate obtine prin completarea si depunerea formularului C801 in Spatiul Privat […]

Citeste articolul

Ce inseamna RFID si ce aplicatii are

RFID (identificare prin radiofrecventa) este o modalitate de localizare folosita in domenii dintre cele mai diverse de la magazine, la servicii bancare, acces in transportul in comun, date biometrice etc. Pe termen lung, se preconizeaza ca va inlocui codurile de bare si nu numai. Descopera, mai jos, ce inseamna RFID, cum functioneaza, ce componente sunt […]

Citeste articolul

22 de ani de Sedona si 22 de motive pentru care afacerile romanesti ne-au ales

Sarbatorim 22 de ani dedicati misiunii Sedona, aceea de a furniza de solutii fiscale si software, menite sa modernizeze si sa optimizeze afacerile romanesti. Ne bucuram ca, in parcursul nostru ca furnizor de solutii fiscale, am reusit sa fim alaturi de antreprenorii romani cu echipamente de calitate, servicii de asistenta si expertiza fiscala. Pentru ca […]

Citeste articolul

Elimina pierderile de monetar cu acceptatorul de numerar Cashmatic

Daca detii o afacere mica sau mijlocie, stii cat de complicata poate fi gestionarea numerarului. Cu acceptatorul de numerar Cashmatic, poti simplifica procesul de incasare si gestionare a banilor, atat la punctele de incasare cu casier, cat si la self-checkout-uri. Mai mult, nu mai este nevoie de cumpararea unei masini de numarat si reduci timpul […]

Citeste articolul