Implementare sistem antifurt magazin (EAS): Ghidul complet

Furturile reprezinta o grija pentru manageri, deoarece duc la diminuarea profitului si o senzatie continua de vulnerabilitate. Din fericire, ai la dispozitie o solutie. In continuare, poti citi mai multe despre implementarea unui sistem antifurt magazin (EAS sau Electronic article surveillance), de la modul de functionare, la optiunile pe care le ai la dispozitie, modul […]

Citeste articolul

Fidelizarea clientilor: strategii si idei practice pe care sa le aplici

Mentinerea clientilor existenti si incurajarea lor sa achizitioneze in mod regulat pot avea un impact semnificativ asupra cresterii si durabilitatii businessului tau. Cu toate acestea, indiferent ca esti un antreprenor la inceput de drum sau ai deja experienta in domeniul afacerilor, probabil stii ca fidelizarea nu este o sarcină simpla, iar rezultatele nu se pot […]

Citeste articolul

Alegerea unui sistem de gestiune potrivit

Fiecare comerciant se confrunta cu aceasta decizie critica: cum aleg sistemul de vanzare si gestiune care sa se potriveasca afacerii mele? Procesul poate fi coplesitor stiind ca alegerea unui sistem nepotrivit poate influenta succesul afacerii. Identificati nevoile afacerii dumneavoastra
 Intai de toate, va recomandam sa identificati nevoile afacerii dumneavoastra, acele particularitati si elemente unice. In […]

Citeste articolul

Noul Cod Fiscal actualizat 2024 – modificari si actualizari la zi

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a publicat, in data de 19 decembrie 2023, varianta actualizata a Codului Fiscal, cuprinzand modificarile operate si normele de aplicare a Codului Fiscal. Afla din acest articol care sunt ultimele modificari fiscale pentru anul 2024 si care sunt legile in baza carora s-a produs modificarea Codului Fiscal. Noul Cod […]

Citeste articolul

100.000 de tichete procesate & 8 ani de eficienta cu FreshDesk

Implinim 8 ani de la implementarea platformei de suport FreshDesk, sistem de gestionare a solicitarilor care ne-a permis sa fim mai rapizi, mai eficienti si mai prezenti atunci cand a fost nevoie de suportul nostru tehnic. Implementarea FreshDesk a fost un pas crucial in aceasta directie, oferindu-ne o platforma centralizata si eficienta pentru a gestiona […]

Citeste articolul

Gestionarea inventarului intr-un lant de restaurante: avantajele unui sistem unificat de inventariere

Gestionarea unui lant de restaurante implica mai mult decat prepararea unor mancaruri delicioase. In spatele scenei, gestionarea eficienta a inventarului joaca un rol vital in minimizarea costurilor si maximizarea profitului. Cu toate acestea, gestionarea inventarului unui lant de restaurante poate fi un efort complex, cu numeroase provocari care necesita o atentie deosebita si solutii inovatoare. […]

Citeste articolul

Cum sa cresti eficienta restaurantului cu un sistem de apelare a ospatarilor

In industria competitiva a restaurantelor, eficienta este cheia succesului. Timpii lungi de asteptare si frustrarea clientilor pot afecta in mod deosebit experienta de dining. In acest context, un sistem de apelare a ospatarilor reprezinta o solutie rapida pentru a eficientiza comunicarea.  In cele ce urmeaza, poti afla care sunt principalele sisteme de apelare a ospatarilor, […]

Citeste articolul

Tot ce trebuie sa stii despre Sistemul Garantie-Returnare (SGR) si cum il poti integra cu programul de gestiune Sedona Retail

Nascut din initiativa de a proteja mediul inconjurator si de a reduce poluarea, Sistemul Garantie-Returnare (SGR) este cel mai mare proiect de economie circulara din Romania. Acesta vizeaza producatorii si consumatorii, incurajand colectarea si reciclarea ambalajelor, prin aplicarea unei garantii fiecarui ambalaj cumparat. Afla din acest articol ce este Sistemul de Garantie-Returnare si cum functionează […]

Citeste articolul

Totul despre Formularul C801 – obtinerea NUI

O casa de marcat nou achizitionata poate functiona respectand prevederile legale dupa indeplinirea procedurii de fiscalizare. Pentru fiscalizarea casei de marcat este necesara atribuirea unui numar unic de identificare din partea ANAF. Numarul unic de identificare (NUI) a aparatelor de marcat electronice fiscale se poate obtine prin completarea si depunerea formularului C801 in Spatiul Privat […]

Citeste articolul

Ce inseamna RFID si ce aplicatii are

RFID (identificare prin radiofrecventa) este o modalitate de localizare folosita in domenii dintre cele mai diverse de la magazine, la servicii bancare, acces in transportul in comun, date biometrice etc. Pe termen lung, se preconizeaza ca va inlocui codurile de bare si nu numai. Descopera, mai jos, ce inseamna RFID, cum functioneaza, ce componente sunt […]

Citeste articolul