OG13 amana termenele de inlocuire a caselor de marcat actuale cu cele dotate cu jurnal electronic

Guvernul a aprobat, in data de 30 august 2017, o noua actualizare a termenelor de implementare a caselor de marcat cu jurnal electronic, care vor permite conectarea in timp real la sistemul informatic ANAF. Astfel, noile modele de aparate de marcat electronice fiscale vor fi obligatorii pentru operatorii economici din Romania astfel: De la 01.06.2018 […]

Citeste articolul

Plata cu telefonul mobil, un nou avantaj competitiv pentru clientii Sedona

Utilizatorii Sedona Retail au acum la dispozitie o noua metoda de a incheia tranzactii: mobilPay Wallet Ne-am asumat angajamentul de a contribui, prin expertiza noastra, la modernizarea constanta a retail-ului romanesc. De aceea, la Sedona oferim acum posibilitatea unui nou avantaj competitiv pentru jucatorii din domeniu – plata cu telefonul mobil. Micii comercianti se pot […]

Citeste articolul

Mai mult confort, mai multă viteză de servire cu soluțiile de automatizare pentru restaurante de la Sedona

Chemarea ospătarilor se dovedește, de multe ori, o misiune dificilă. Tocmai de aceea, administratorii restaurantelor din România aleg tot mai mult soluții de automatizare. De ce? Cresc confortul clienților, dar și viteza de servire a acestora! Descoperiți toate avantajele celor două soluții ingenioase oferite de Sedona: Aplicație de apelare ospătari Menisto – Fără investiții în […]

Citeste articolul

Sedona Retail – programul de gestiune care ofera comerciantilor un avantaj competitiv real.

Fie ca folositi deja Sedona Retail sau sunteti in cautarea unui software de gestiune pentru magazine, este important sa cunoasteti beneficiile si functionalitatile oferite de acesta. Stiti deja avantajele principale Sedona Retail – Pe scurt, este solutia profesionala completa, flexibila si usor de folosit, cu ajutorul careia puteti: – Sa reduceti costurile afacerii si sa […]

Citeste articolul

#SedonaRecomanda: Ergonomic Solutions, solutia Nr. 1 de securizare a terminalelor de plata

Pentru tot mai multi romani, plata prin card este astazi optiunea fireasca de a achizitiona bunuri sau servicii in magazine si in restaurante. Iata de ce standurile pentru protejarea terminalelor de plata devin, incet-incet, o necesitate pentru orice Retailer din Romania. Sedona ofera gama SpacePole de la Ergonomic Solutions – singurul producator de standuri membru […]

Citeste articolul

#ExclusivLaSedona: Solutia completa de feedback clienti pentru magazine

Pachetul include: aplicatie de sondaj 100% personalizabila, tableta 10”, stand tableta La Sedona, credem ca orice decizie de business trebuie sa aiba ca fundament o cunoastere profunda a clientilor. Ce produse si servicii isi doresc acestia – Ce le place sau ce ar schimba la experienta in-store – Vor recomanda magazinul si altor cunostinte – […]

Citeste articolul

Sedona & Grenke: Solutia de finantare simpla si rapida pentru comercianti

Acum e simplu sa alegi sistemul de gestiune care sa-ti transforme afacerea intr-un imperiu! Fie ca incepi o noua afacere sau ai nevoie de un sistem de gestiune care sa creasca performanta acesteia, sfatul nostru este sa alegi intotdeauna tot ce e mai bun pentru business-ul tau! Noi te vom ajuta cu o solutie de finantare Sedona + Grenke. Iata ce avantaje iti oferim: – […]

Citeste articolul

Un nou produs pentru companii, acum in oferta Sedona

Pachetul Office 365 Business – 47 lei/luna, TVA inclus Astazi, la Sedona, facem un nou pas in completarea portofoliului de produse si servicii pentru companii. Acum puteti achizitiona – de la un singur furnizor – intregul sistem informatic pentru afaceri, inclusiv Pachetul Office 365 Business oferit de Microsoft! Astfel, veti avea acces rapid si usor la 1TB spatiu de stocare in cloud, […]

Citeste articolul

Nou: Locuri de parcare rezervate clientilor, la sediul Sedona din Bucuresti – Strada Traian 66

Aflat intr-o zona centrala din Capitala, cel mai modern showroom de aparatura fiscala, software si accesorii pentru comercianti ofera un nou beneficiu: Locuri de parcare pentru vizitatori. “Rolul nostru este sa ne asiguram ca partenerii Sedona isi pot desfasura activitatea eficient; pentru aceasta, intervenim cu solutii in fiecare etapa a colaborarii noastre – de la […]

Citeste articolul

Sedona implineste 15 ani

Pe 21 aprilie, aniversam 15 ani de activitate cu 15% discount la toate produsele. Inca din 2002 suntem alaturi de comerciantii romani cu un portofoliu vast de produse si servicii de calitate, la preturi accesibile. Timp de 15 ani, am dezvoltat solutii pentru automatizarea, eficientizarea si cresterea afacerilor, contribuind, prin expertiza noastra, la modernizarea retail-ului […]

Citeste articolul