Ce modificari in statusul caselor de marcat trebuie raportate la ANAF?

Casele de marcat cu jurnal electronic sunt necesare deja tuturor operatorilor economici, iar inregistrarea si punerea lor in functiune a devenit un subiect de discutii prioritar in domeniu. Una dintre cele mai importante reglementari legislative prevede ca, daca starea unui aparat fiscal se schimba, modificarea trebuie anuntata la ANAF, in maximum 5 zile, prin formularul […]

Citeste articolul

Instructiuni: Descarcarea jurnalului electronic din casa de marcat

Firmele care utilizeaza case de marcat cu jurnal electronic trebuie sa raporteze lunar activitatea lor la ANAF, prin depunerea declaratiei A4200. Aceasta este alcatuita din fisierele XML care trebuie descarcate in fiecare luna din casele de marcat pe un memory stick. Descarcarea rapoartelor XML se poate face fie prin intermediul unui software, fie manual. Specialistii […]

Citeste articolul

Declaratia A4200 – ce este, cand se depune si cum se completeaza

Ce este / ce reprezinta declaratia A4200 ? Cui se adreseaza declaratia A4200 ? Cum se completeaza declaratia A4200 ? Ce este / ce reprezinta declaratia A4200 Declaratia A4200 este raportul lunar al activitatii firmelor care utilizeaza noile case de marcat cu jurnal electronic. Pentru fiecare casa de marcat electronic utilizata de o firma trebuie […]

Citeste articolul

Raportarea lunara a activitatii firmelor cu noile case de marcat: Depunerea Declaratiei A4200

Atentie! Declaratia A4200 poate fi depusa numai dupa transmiterea Formularului F4102 pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate, de catre distribuitorul autorizat sau unitatea de service acreditata. Companiile din Romania, care au acum obligatia de a utiliza doar case de marcat cu jurnal electronic, trebuie sa transmita lunar Declaratia A4200. Alcatuita din fisierele XML […]

Citeste articolul

Informațiile importante din domeniul caselor de marcat, disponibile 24/7 la 021 327 87 27

La Sedona, lucrăm constant la îmbunătățirea experienței clienților noștri. De aceea, vă punem la dispoziție informații cu privire la cele mai importante subiecte din domeniul caselor de marcat, la numărul de telefon 021 327 87 27. Mesajele înregistrate sunt disponibile 24/7, în exclusivitate la Sedona. De asemenea, echipa Sedona a reluat preluarea de apeluri telefonice; […]

Citeste articolul

Registru de casa

Informatii generale despre registrul de casa Cadru legislativ Modalitatea de intocmire Documente Date Partea contabila Soldul final Responsabilitatile casierului si contabilului Informatii generale despre registrul de casa Atat persoanele fizice, cat si cele juridice care efectueaza operatiuni cu numerar trebuie sa intocmeasca zilnic registrul de casa, un document care contine toate operatiunile cu numerar realizate […]

Citeste articolul

Fiscalizare & Defiscalizare case de marcat – Programare online

Din dorinta de a oferi intotdeauna clientilor nostri cele mai bune servicii, optimizam in permanenta relatia cu acestia. Pentru a facilita interactiunea cu dumneavoastra, am introdus sistemul de programari online pentru fiscalizarea si defiscalizarea caselor de marcat. Astfel, sunt disponibile acum pentru programare online pe site-ul nostru: 1. Fiscalizari la sediul Sedona (luni – vineri, […]

Citeste articolul

Sistem cu bonuri de ordine

Legislatia s-a schimbat, la fel si numarul de solicitari venite din partea clientilor Sedona. Cresterea constanta a volumului acestora ne determina sa cautam solutii cat mai variate pentru a optimiza timpul dumneavoastra la sediul nostru. De asemenea, ne dorim o interactiune confortabila si bine organizata cu vizitatorii nostri. De aceea am implementat sistemul de bonuri […]

Citeste articolul

Totul despre Platile Contactless: Cu Cardul sau cu Telefonul

Ce este un card contactless – Informatii generale Cum functioneaza tehnologia contactless Plata cu cardul contactless Siguranta Plata cu telefonul Ce este un card contactless – informatii generale Intr-o societate in care totul se desfasoara pe repede – inainte, in care oamenii prefera sa comande aproape orice pe internet si sa faca platile cu cardul […]

Citeste articolul

Aparate fiscale si sisteme complete de gestiune

1 noiembrie este data la care toti comerciantii din Romania trebuie sa aiba case de marcat cu jurnal electronic. Din acest motiv, este necesara achizitionarea aparaturii fiscale ce corespunde cerintelor legislative in vigoare. Pentru a nu primi sanctiuni sau avertismente in situatia unui posibil control, contribuabilii trebuie sa aiba dovada faptului ca au intreprins masuri […]

Citeste articolul