Webinar Gratuit pentru clientii Sedona: Q&A cu specialisti fiscali, juridici si de resurse umane

Credem ca schimbarile legislative recente nu trebuie sa fie o grija in plus in aceasta perioada. De aceea, Sedona si avocatnet.ro invita clientii Sedona la o discutie practica alaturi de specialisti fiscali, juridici si de resurse umane: Conferinta online „Solutii juridice, fiscale si de HR pentru probleme actuale” va avea loc pe 18 iunie, incepand […]

Citeste articolul

Incepe conectarea caselor de marcat la sistemul informatic ANAF: Termene & Modalitati

De la 1 iulie 2020, aparatele de marcat electronice fiscale se vor conecta la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al ANAF. Termene: – marii contribuabili: 30 septembrie 2020; – contribuabilii mijlocii si mici: 31 ianuarie 2021; – operatorii economici care achizitioneaza aparate de marcat electronice fiscale dupa 1 februarie 2021: […]

Citeste articolul

[INVITATIE] Cele mai moderne Sisteme POS & Self check-out, la standul virtual Sedona de la Go Tech World

Sunteti invitatii nostri la Go Tech World, editia online a unui eveniment de ultima generatie dedicat domeniilor Retail si e-Commerce in era digitalului. https://myconnector.ro/virtual/virtualized-retail-and-e-commerce-in-a-new-impactful-era/318/entrance La standul virtual Sedona, aducem pentru voi cele mai moderne Sisteme POS & Self check-out pentru magazine și restaurante, pe care va invitam sa le descoperiti incepand cu ora 14.00! Contactati-ne […]

Citeste articolul

Afacerea dumneavoastra devine imuna la micro-rautati

Business-ul dumneavoastra e pregatit pentru un nou inceput? Inainte de redeschidere, luati toate masurile pentru ca angajatii si clientii dumneavoastra sa fie protejati. Puteti alege dintr-o gama variata de produse: – semnalizare in magazine & protectie casier – masti, purificatoare de aer si apa & termometre – cititoare de coduri, terminale mobile & imprimante antibacteriene […]

Citeste articolul

Oferta speciala pentru restaurante & fast-food-uri: Software Delivery & Shop Online „la cheie”

Timp de 6 luni, Sedona vine in sprijinul restaurantelor care-si muta activitatea online cu preturi super-accesibile pentru software de livrare si magazine online. Freya Restaurant Delivery – Abonament 6 luni: De la 720 lei Avantaje: – Gestionare comenzi > Primire & Urmarire – Integrare > Viva Wallet & Alti procesatori de plata – Integrare – Website […]

Citeste articolul

#SedonaRecomanda: Incasarea platilor cu cardul – Mai sigura, mai usoara cu Sedona & Viva Wallet

Pentru a trece cu bine de aceasta perioada, activitatea comerciantilor trebuie sa aiba ca prim obiectiv siguranta – a clientilor, a angajatilor si a celor dragi. Sedona & Viva Wallet ajuta comerciantii sa reduca platile cu numerar prin doua solutii de incasare smart, simple si eficiente: 1. Link de plata > Ideal pentru afaceri online, este […]

Citeste articolul

Nou la Sedona: Linia speciala de produse care va protejeaza casa si afacerea

In aceasta perioada, siguranta a devenit prioritatea numarul 1 pentru fiecare dintre noi, atat acasa, cat si la birou. Pentru a putea continua activitatea cu toate masurile de precautie pe care e bine sa le luam pentru sanatatea noastra si a celor dragi, Sedona lanseaza o linie speciala de produse care au grija de casa […]

Citeste articolul

Important: Program – Echipa Sedona, disponibila online si in sediu

Important! Pentru a sustine activitatea afacerilor in aceasta perioada, echipa Sedona va ramane alaturi de dumneavoastra, complet functionala atat online, cat si la sediul din str. Traian nr. 66, Bucuresti, care va ramane deschis. Va asiguram ca am luat masurile necesare pentru desfasurarea activitatii fara probleme: – Asiguram in continuare comerciantilor asistenta helpdesk pentru a-si […]

Citeste articolul

Automatizeaza-ti afacerea!

Majoritatea consumatorilor isi doresc ca restaurantele sa adauge mai multe tehnologii care imbunatatesc serviciile pentru clienti, astfel comanda si plata sa fie efectuate mai usor, conform situatiei din 2019. Printre articolele de eficientizare a serviciilor se numara tabletele de masa si chioscurile electronice cu autoservire. Exista multe discutii si ingrijorari cu privire la robotii care […]

Citeste articolul

Sedona vine cu vesti noi: Symphopay!

Stiati ca Symphopay optimizeaza infrastructura de plata cu cardul integrand bancile partenere ale comerciantului intr-un singur terminal de plata conectat cu casa de marcat? Ei bine, asta nu e tot: solutia de plata Symphopay se poate conecta la programele Sedona. De ce sa o alegeti? Simplu. Symphopay permite controlul total asupra tranzactiilor, dar si interactiunea […]

Citeste articolul