Nou la Sedona: Terminalele de plata myPOS

Incasarea platilor cu cardul nu a fost niciodata mai simpla, cu solutiile „off-the-shelf” de la myPOS! Super-avantajoase si super-usor de configurat si de folosit, terminalele de plata myPOS sunt acum disponibile in magazinul online Sedona! Cel mai important? Se adapteaza usor, la orice tip de afacere: magazine; restaurante; hoteluri; saloane; servicii de taximetrie samd. Vrei […]

Citeste articolul

Tot ce trebuie sa stii despre procedura de fiscalizare a casei de marcat

Daca v-ati cumparat de curand o casa de marcat, trebuie sa stiti ca, pentru a putea intra in operare, aceasta trebuie fiscalizata. In continuare va vom prezenta cei 5 pasi pe care trebuie sa-i urmati pentru fiscalizarea unei case de marcat: 1. Obtinerea Certificatului N.U.I. (Numar Unic de Identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale) […]

Citeste articolul

De 20 de ani, impreuna spre excelenta

Am implinit 20 de ani! Prezenta pe piata romaneasca de business din 2002, Sedona s-a remarcat inca de la inceput prin viziunea pe care a fost construita. Ne-am dorit sa sustinem afacerile romanesti si sa venim, cu fiecare produs si serviciu din portofoliul nostru, in sprijinul comerciantilor romani. Astazi, la aniversarea a 20 de ani, […]

Citeste articolul

Cum sa-ti pastrezi clientii, desi preturile au crescut

Economia globala trece printr-o perioada nefasta, iar efectele sunt resimtite puternic de catre populatie. Aceasta problema n-a ocolit nici tara noastra, iar Banca Nationala a Romaniei estimeaza ca inflatia va trece de 11% in perioada aprilie-iunie. Desi magazinele au fost nevoite sa creasca preturile produselor in urma cresterii costurilor de achizitie a marfii si de […]

Citeste articolul

Profita de potentialul magazinului tau

Pentru ca oamenii sunt obisnuiti sa atinga, sa verifice, sa analizeze produsele pe care vor sa le cumpere, magazinele inca au intaietate fata de cumparaturile online, desi cele din urma au avut o crestere masiva in ultima perioada. Insa cum poate fi exploatat acest avantaj? Ei bine, asa cum o covrigarie te ademeneste sa cumperi […]

Citeste articolul

eCommerce-ul romanesc: Vestea buna? Creste puternic. Vestea mai putin buna? Doar 4 din 10 utilizatori de net fac si cumparaturi

Romania se afla pe penultimul loc din Uniunea Europeana in ce priveste numarul utilizatorilor de internet care fac si cumparaturi online, arata biroul european de statistica. Astfel, daca 74% dintre utilizatorii de net din UE cu varste cuprinse intre 16-74 de ani au facut achizitii online anul trecut, Romania are inca mult de recuperat, in […]

Citeste articolul

Active circulante si alte tipuri de active

Daca ai de gand sa iti infiintezi o firma sau pur si simplu vrei sa stii mai multe din domeniul contabil, poti incepe cu activele. Acestea reprezinta o parte importanta din resursele firmei. Balanta unei firme va contine intotdeauna situatia activelor, dar si a pasivelor, adica, pe scurt, productia si consumul. Ce sunt activeleTipuri de […]

Citeste articolul

Un an bun pentru afaceri: 2022 incepe cu optimism din partea executivilor din Romania si din lume

2022 incepe cu optimism din partea directorilor de companii din Romania si din lume, increderea acestora in perspectivele de crestere economica globala fiind la un nivel record in ultimii 10 ani: 8 din 10 directori estimeaza ca evolutia economiei se va imbunatati in 2022 fata de anul precedent, arata editia din 2022 a raportului PwC […]

Citeste articolul

Ce trebuie sa stii despre modificarile fiscale in 2022 – 5 schimbari majore

Un nou an vine intotdeauna cu schimbari in domeniul fiscal. Desigur, 2022 nu este o exceptie: Anul trecut au fost pregatite adevarate reforme in domeniul fiscal. Iata ce trebuie sa stiti: Salariul minim pe economie e majorat Anul 2022 aduce o majorare a salariului minim brut pe economie, acesta va creste la 2.550 lei – […]

Citeste articolul

Romanii nu mai asteapta reduceri pentru shopping / Online-ul a intrat in obiceiul nostru de a face cumparaturi

Pe masura ce online-ul devine modul nostru preferat de a face cumparaturi, campaniile promotionale incep sa-si piarda din importanta, arata studiul ‘Future Consumer Index’ realizat de EY Romania in randul consumatorilor romani din mediul urban, cu studii universitare si postuniversitare si venituri peste medie. Astfel, mai bine de 57% dintre respondenti au afirmat ca nu […]

Citeste articolul