Mijloacele fixe: ce sunt, cum le identifici si cum le amortizezi

Fie ca iti doresti sa iti deschizi o afacere si te afli in perioada de documentare, fie ca ai deja un business si doresti sa afli mai multe despre activele esentiale pentru buna functionare a afacerii tale, este important sa cunosti cateva aspecte esentiale despre mijloacele fixe. Acestea au un rol important in desfasurarea activitatii […]

Citeste articolul

Ai nevoie de o solutie rapida si precisa de inventariere? Suntem aici pentru a te ajuta!

Inventarul este un proces necesar si obligatoriu in gestionarea oricarei afaceri. Este si o modalitate de a-ti ajusta strategia si de a determina pasii pe care ar trebui sa ii faci in functie de nevoile afacerii tale, pentru a evita situatii neplacute precum: imposibilitatea de a onora comenzile clientilor sau epuizarea stocurilor. Sedona vine in […]

Citeste articolul

Registru unic de control: afla tot ce trebuie sa stii

Indiferent ca planuiesti sa infiintezi o firma sau ai deja una nou-infiintata, este bine sa stii ca exista cateva obligatii pe care trebuie sa le indeplinesti chiar si dupa infiintare. Pe langa gasirea unui contabil bun, achizitia unei case de marcat, daca este cazul, sau, la nevoie, inregistrarea speciala in scopuri de TVA, trebuie sa […]

Citeste articolul

Galeria clientilor Sedona: iDiamonds.ro

Prezenta online a devenit o necesitate pentru succesul si longevitatea unui business. De aceea, e important sa ai instrumentele potrivite care sa-ti ofere libertatea si flexibilitatea necesare in administrarea unei afaceri online. Programul de gestiune Sedona Retail permite integrarea cu magazine online, programe de contabilitate, ERP-uri, dar si conectarea tuturor echipamentelor, pentru o gestiune lina […]

Citeste articolul

In business, cash is king

Numerarul sau banii lichizi inca reprezinta o parte importanta a oricarui business, mai ales in situatii critice sau in perioade in care economia se confrunta cu dificultati. Cash is king datorita flexibilitatii, libertatii si autonomiei pe care banii lichizi o ofera atat afacerilor, cat si individului de rand. Prezinta mai putine riscuri, permit o evidenta […]

Citeste articolul

Aboneaza-te la newsletter si fii printre primii care se bucura de discount-ul oferit de Sedona

Un nou an, noi oportunitati de business – Sedona iti vine in intampinare cu un cadou de nerefuzat.  Ti-ai setat ca rezolutii pentru noul an inceperea unei afaceri sau optimizarea celei existente? Suntem aici sa te ajutam! Aboneaza-te la newsletter-ul Sedona si ai doar avantaje: Afli primul de promoțiile la aparatura fiscala, programe de gestiune […]

Citeste articolul

Pasiunea mea? Este afacerea mea!

A incepe o afacere implica multa munca si o investitie constanta de timp, bani si energie. Totusi, atunci cand provocarile se aduna si ai nevoie de un impuls care sa-ti dea energia de a continua si de a-ti perfectiona afacerea, intervine pasiunea. Tocmai pentru ca intelegem importanta pasiunii si sustinem oamenii care au curajul sa […]

Citeste articolul

Aviz de insotire a marfii – ce este, cand este necesar si cum se foloseste

O economie functionala si eficienta are la baza circulatia marfurilor, iar transportul acestora se poate face doar cu respectarea unor conditii si dispozitii legale, fie pe baza unei facturi, fie cu un aviz de insotire a marfii. Acest din urma document are o utilizare complexa si un regim intern de tiparire si numerotare, astfel ca […]

Citeste articolul

Cand devine un business platitor de TVA – aspecte contabile de care sa tii cont

Dezvoltarea unei afaceri are la baza idei, initiative si activitati eficiente. Astfel, pentru a obtine succesul dorit, sunt cateva decizii pe care trebuie sa le iei, ca antreprenor, dar si cateva cadre legislative pe care trebuie sa te asiguri ca le respecti, de indata ce afacerea ta ajunge intr-o anumita etapa de dezvoltare. In acest […]

Citeste articolul

Factura storno vs. anulare factura: care e diferenta?

Desfasurarea activitatii unei afaceri presupune efectuarea unor tranzactii contabile care trebuie consemnate prin emiterea de facturi fiscale.  Procesul de emitere a facturilor nu este unul extrem de complicat, in special atunci cand, la nivel de companie, se foloseste un software special proiectat in acest sens. Totusi, mereu exista posibilitatea aparitiei unor erori umane, acestea fiind, […]

Citeste articolul