Optimizeaza-ti afacerea cu un scanner conectat la casa de marcat
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Atunci cand afacerea ta este in crestere, gestionarea eficienta a produselor si a vanzarilor devine o provocare. Casa de marcat cu scanner reprezinta o solutie eficienta prin care poti tine pasul cu volumul mai mare de tranzactii. In articolul de astazi iti prezentam tipurile de scanner, care sunt avantajele si dezavantajele fiecaruia si cum sa alegi solutia potrivita pentru afacerea ta. Daca vrei sa eficientizezi procesul de vanzare, iti prezentam doua solutii Sedona: scanner cu software sau software POS si scanner fara software, cu conectarea acestuia direct la casa de marcat.
Scanner cu software
In cazul folosirii unui scanner cu software, cititorul se conecteaza la terminalul pe care e instalat software-ul. Terminalul poate fi un POS All-in-one, adica un computer dotat cu monitor touch-screen, un computer obisnuit, desktop sau laptop, o tableta sau un telefon.
Cateva dintre avantajele solutiei de scanner cu software ar fi:
– Articolele se pot actualiza intuitiv si rapid;
– Rapoarte, contabilitate primara, modul de fidelizare al clientilor, aplicare usoara de promotii, conectare la alte sisteme, tiparire de etichete;
– Posibilitatea de a conecta cititoare mai avansate de coduri, precum cele omnidirectionale.
Dezavantaje:
– Costul solutiei creste pentru ca se adauga costul programului si al echipamentelor suplimentare: computer, monitor touch-screen, server si servicii suplimentare: costuri de instalare, contract de asistenta;
– Ai nevoie de un serviciu de asistenta pentru intretinerea sistemului hardware-software;
– Necesita mai mult spatiu fizic pentru echipamente.
Scanner fara software cu conectare directa la casa de marcat
Daca alegi aceasta solutie, va fi necesara programarea codurilor de bare in casa de marcat.
Avantaje:
– Costuri minime: se adauga un scanner la casa de marcat;
– Nu ocupa mult spatiu la casa de marcat;
– Risc redus ca o componenta sa nu functioneze.
Dezavantaje:
– Adaugarea codurilor de bare noi este mai putin intuitiva;
– Varietatea de scannere conectate este limitata;
– Nu beneficiezi de functionalitati suplimentare: gestiune de stocuri, modul de fidelizare al clientilor, interfata POS cu facturare, retururi.
Cum sa alegi solutia potrivita pentru nevoile afacerii tale?
Tine cont de urmatorii factori:
– Ambalajele pe care sunt tiparite codurile de bare: pungi sau produse cu coduri de bare mici;
– Scanner cu sau fara stand;
– Viteza de citire;
– Buget.
In cazul solutiei fara software, tehnicienii Sedona se pot deplasa la sediul tau pentru programarea unor articole noi in memoria casei de marcat in baza contractului de service cu deplasare.
Daca vrei sa afli mai multe despre aceste solutii, ti-am pregatit un video cu toate informatiile necesare, aici.