#NouLaSedona: Aplicatia web pentru feedback si sondaj clienti
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Aplicatia este destinata utilizarii pe tableta, ce poate fi plasata in spatiul destinat clientilor (din magazine, restaurante etc.)
Performanta unui business depinde in mare masura de cunoasterea clientilor.
Cine sunt acestia? Ce produse sau servicii aleg si de ce? Care sunt obiceiurile lor de cumparare? Cat sunt de multumiti acestia de produsele si serviciile achizitionate?
Fiecare raspuns ofera informatii valoroase care pot fi folosite ulterior pentru evaluarea si optimizarea strategiei – de business sau de comunicare – precum si pentru adaptarea portofoliului de produse si servicii la cerintele in continua schimbare ale pietei.
Eficienta si accesibila, aplicatia web creata de Sedona este un instrument de cercetare valoros, dar si o parte integranta din strategia de suport clienti.
Top 3 avantaje:
- Compatibila cu toate sistemele de operare (Android, iOS, Windows);
- Personalizabila: logo, paleta de culori, texte;
- Transmite rapoarte periodice pe email.
Aplicatia web poate fi utilizata de catre afaceri din diferite domenii: de la Retail sau HoReCa la Medical, Auto, Wellness etc.
Costul acesteia, de 900 lei (TVA inclus), asigura:
- Personalizare pentru specificul afacerii;
- O structura de 7 pagini (6 intrebari + pagina incheiere);
- Instalare aplicatie (1 tableta) + baza de date (pe serverul clientului);
- Instalare aplicatie lock-screen (pentru blocare parasire aplicatie de feedback).
Pentru mai multe detalii, comenzi si oferte personalizate: www.bit.ly/AplicatieTableta-FeedbackSondajClienti