Mai mult confort, mai multă viteză de servire cu soluțiile de automatizare pentru restaurante de la Sedona

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Chemarea ospătarilor se dovedește, de multe ori, o misiune dificilă. Tocmai de aceea, administratorii restaurantelor din România aleg tot mai mult soluții de automatizare.
De ce? Cresc confortul clienților, dar și viteza de servire a acestora!

Descoperiți toate avantajele celor două soluții ingenioase oferite de Sedona:

Aplicație de apelare ospătari Menisto

– Fără investiții în echipamente și întreținerea lor -> Clienții folosesc telefonul personal.
– Funcționalitate de meniu digital inclusă -> Clienții pot “răsfoi” meniul pe telefon pe toată perioada petrecută în local.
– Integrare cu Facebook -> Produsele din meniu pot fi distribuite și promovate pe Facebook.
– Statistici și grafice disponibile -> Pentru produsele din meniu accesate de clienți.

Sistem de apelare ospătari

– Cel mai simplu mod de a chema ospătarul -> Prin apăsarea unui buton instalat pe masă, la vedere.
*Opțional: model cu spațiu publicitar.
– Mod sigur de atenționare a ospătarului, printr-o brățară inteligentă, cu vibrație.
*Opțional: model rezistent la apă.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.