Tehnologia care transforma afacerile: Sedona la Go Tech World 2024

Pe 12 si 13 noiembrie, echipa Sedona a fost prezenta la Go Tech World 2024, un eveniment de referinta pentru inovatia in tehnologie, unde am prezentat vizitatorilor solutii care redefinesc conceptul de eficienta in afaceri. Ne-am bucurat ca standul Sedona a atras numerosi vizitatori curiosi sa descopere cele mai noi tehnologii pentru retail, HoReCa si […]

Citeste articolul

Afacere cu parcare privata automata: planificare, costuri, fiscalizare

In lumea urbana in continua schimbare, unde lipsa locurilor de parcare este o problema reala, poti crea oportunitati de noi afaceri de succes. Daca si tu vrei sa lansezi o afacere cu parcare privata automata, tine cont de recomandarile de mai jos cu privire la informatiile de care ai nevoie, de la aspecte legale, la […]

Citeste articolul

Solutie de etichetare electronica Hipoink

Cand vine vorba de gestionarea preturilor, eficienta si precizia sunt aspecte esentiale pentru orice magazin modern. Cu etichetele electronice Hipoink ai un partener de incredere in procesul de modernizare a business-ului tau. Aceasta solutie de etichetare este disponibila exclusiv in portofoliul Sedona. Sistemul permite schimbarea preturilor de la distanta, in timp real, intr-un singur magazin […]

Citeste articolul

Consumabile esentiale pentru magazinul tau: ghid complet pentru a nu ramane niciodata fara stoc

Magazinul de cartier este un punct central in comunitate, oferind acces rapid la produse esentiale. Pentru a functiona fara probleme si a oferi o experienta placuta clientilor, este crucial sa ai mereu la indemana consumabilele necesare. Acest articol iti va prezenta o lista completa a consumabilelor obligatorii pentru un magazin de proximitate, astfel incat sa […]

Citeste articolul

Cum sa folosesti formularul de feedback de la clienti pentru a-ti creste vanzarile

Opinia clientilor referitoare la produsul sau serviciul achizitionat, dar si la experienta de cumparare in ansamblu este extrem de valoaroasa pentru dezvoltarea unui business. Un formular de feedback care sa adune si sa evalueze aceste opinii ale clientilor poate constitui un mijloc direct de stimulare a vanzarilor. Afla in continuare care este legatura dintre aplicarea […]

Citeste articolul

Contractul de asistenta Sedona: Suport tehnic pentru afacerea ta

Indiferent de dimensiunea afacerii tale, buna functionare a sistemelor de gestiune si a echipamentelor asociate este esentiala pentru a mentine fluxul de lucru fara intreruperi. De aceea, la Sedona poti opta pentru un contract de asistenta care asigura buna functionare a intregului sistem hardware si software. Astfel, ai la dispozitie un singur serviciu de asistenta […]

Citeste articolul

De la haos la control: cum sa iti organizezi eficient afacerea si sa te asiguri de gestiunea stocurilor

Dezvoltarea unei afaceri presupune o serie de masuri si decizii antreprenoriale luate la timpul si momentul potrivit. Una dintre preocupari se indreapta catre modul de organizare pentru succesul pe termen lung al afacerii. In randurile urmatoare, discutam despre provocarile comune intampinate de antreprenori, cu solutii de gestiune a stocurilor si a altor procese operationale importante, […]

Citeste articolul

Tipuri de monitoare: avantajele monitoarelor touch

Ecranele tactile au evoluat rapid, iar de la a fi o tehnologie futurista pentru telefoane si tablete au devenit o componenta esentiala pentru orice spatiu modern, inclusiv in retail. Monitoarele touch sunt o necesitate pentru magazinele care isi doresc sa ramana relevante si competitive pe piata. Printr-o simpla atingere, acestea revolutioneaza modul in care clientii […]

Citeste articolul

Top 5 cele mai bune case de marcat pentru IMM-uri

Casele de marcat vin cu mai multe caracteristici si functii, care se pot transforma in avantaje si dezavantaje ce pot face diferenta in activitatea afacerii tale. Daca detii un IMM in retail, HoReca sau sectorul serviciilor, cu siguranta cauti cea mai buna casa de marcat pentru operatiunile fiscale necesare. Alegerea unei case de marcat: de […]

Citeste articolul

Cod de bare sau RFID: care este solutia potrivita pentru tine?

Pentru o buna desfasurare a afacerii pe care o detii, este obligatoriu sa folosesti o tehnologie de identificare a produselor pe care le comercializezi.  Codul de bare si RFID sunt doua dintre tehnologiile de identificare cele mai folosite in prezent, atat in retail, cat si in logistica. Ele au principii diferite de functionare, respectiv vin […]

Citeste articolul