Codul EAN: Ce este, cum il obtii si cum functioneaza?

In lumea comertului online si offline, fiecare produs are un cod EAN. Ce este acesta, cum il obtii si mai ales ce rol are? Raspunsul la toate aceste intrebari si multe altele il poti afla citind in continuare.  Tipuri de coduri de bare La nivel international, exista mai multe tipuri de coduri de bare, fiecare […]

Citeste articolul

6 motive pentru alegerea unui software complet pentru administrarea restaurantului

Conducerea unui restaurant vine la pachet cu noi provocari in fiecare zi. De la stocuri, la programul angajatilor si de la comenzi, la mentinerea satisfactiei clientilor, managerii si proprietarii se simt deja coplesiti. Pentru a simplifica sarcinile de zi cu zi si a creste performanta restaurantului, poti investi intr-un soft de restaurant. Iata de ce […]

Citeste articolul

Tipuri de roboti industriali: avantaje si aplicatii

Industriile trec printr-o transformare profunda, pe fondul aparitiei robotilor industriali. Aceste masini inteligente, capabile de sarcini complexe, pe care le pot realiza cu viteza si precizie, pot deveni jucatori de baza in productie.  Pusi in fata cererii si a competitiei, tot mai multe firme se orienteaza spre automatizare, pentru a-si optimiza procesele si a avea […]

Citeste articolul

Robotii KEENON – Partenerul ideal pentru eficienta si inovare

In peisajul de business actual, automatizarea este cheia succesului. Sedona, distribuitorul exclusiv al robotilor KEENON in Romania, iti pune la dispozitie solutii de business menite sa imbunatateasca eficienta si calitatea serviciilor in afacerea ta. Robotii KEENON ofera suport operational in sarcini precum servirea clientilor, livrarile sau mentinerea curateniei, reducand timpul de asteptare si sporind eficienta. […]

Citeste articolul

Tehnologia care transforma afacerile: Sedona la Go Tech World 2024

Pe 12 si 13 noiembrie, echipa Sedona a fost prezenta la Go Tech World 2024, un eveniment de referinta pentru inovatia in tehnologie, unde am prezentat vizitatorilor solutii care redefinesc conceptul de eficienta in afaceri. Ne-am bucurat ca standul Sedona a atras numerosi vizitatori curiosi sa descopere cele mai noi tehnologii pentru retail, HoReCa si […]

Citeste articolul

Afacere cu parcare privata automata: planificare, costuri, fiscalizare

In lumea urbana in continua schimbare, unde lipsa locurilor de parcare este o problema reala, poti crea oportunitati de noi afaceri de succes. Daca si tu vrei sa lansezi o afacere cu parcare privata automata, tine cont de recomandarile de mai jos cu privire la informatiile de care ai nevoie, de la aspecte legale, la […]

Citeste articolul

Solutie de etichetare electronica Hipoink

Cand vine vorba de gestionarea preturilor, eficienta si precizia sunt aspecte esentiale pentru orice magazin modern. Cu etichetele electronice Hipoink ai un partener de incredere in procesul de modernizare a business-ului tau. Aceasta solutie de etichetare este disponibila exclusiv in portofoliul Sedona. Sistemul permite schimbarea preturilor de la distanta, in timp real, intr-un singur magazin […]

Citeste articolul

Consumabile esentiale pentru magazinul tau: ghid complet pentru a nu ramane niciodata fara stoc

Magazinul de cartier este un punct central in comunitate, oferind acces rapid la produse esentiale. Pentru a functiona fara probleme si a oferi o experienta placuta clientilor, este crucial sa ai mereu la indemana consumabilele necesare. Acest articol iti va prezenta o lista completa a consumabilelor obligatorii pentru un magazin de proximitate, astfel incat sa […]

Citeste articolul

Cum sa folosesti formularul de feedback de la clienti pentru a-ti creste vanzarile

Opinia clientilor referitoare la produsul sau serviciul achizitionat, dar si la experienta de cumparare in ansamblu este extrem de valoaroasa pentru dezvoltarea unui business. Un formular de feedback care sa adune si sa evalueze aceste opinii ale clientilor poate constitui un mijloc direct de stimulare a vanzarilor. Afla in continuare care este legatura dintre aplicarea […]

Citeste articolul

Contractul de asistenta Sedona: Suport tehnic pentru afacerea ta

Indiferent de dimensiunea afacerii tale, buna functionare a sistemelor de gestiune si a echipamentelor asociate este esentiala pentru a mentine fluxul de lucru fara intreruperi. De aceea, la Sedona poti opta pentru un contract de asistenta care asigura buna functionare a intregului sistem hardware si software. Astfel, ai la dispozitie un singur serviciu de asistenta […]

Citeste articolul