Consumabile esentiale pentru magazinul tau: ghid complet pentru a nu ramane niciodata fara stoc
Data publicare articol:
Magazinul de cartier este un punct central in comunitate, oferind acces rapid la produse esentiale. Pentru a functiona fara probleme si a oferi o experienta placuta clientilor, este crucial sa ai mereu la indemana consumabilele necesare.
Acest articol iti va prezenta o lista completa a consumabilelor obligatorii pentru un magazin de proximitate, astfel incat sa nu te gasesti niciodata in situatia de a ramane fara stoc si de a impiedica buna functionare a unitatii.
Consumabile pentru zona de casa si vanzare
Dotarile unui magazin, alaturi de profesionalismul cu care angajatii lucreaza si isi trateaza clientii, pot influenta simtitor experienta de cumparare. Totodata, cele mai importante interactiuni ale clientului cu unitatea comerciala se petrec in zona in care acesta trebuie sa isi aleaga si sa isi plateasca produsele achizitionate. Prin urmare, iata care sunt consumabilele care n-ar trebui sa lipseasca din zona de casa si vanzare.
Role pentru casa de marcat, POS bancar sau imprimante termice
Stocul de role pentru imprimarea bonurilor fiscale, pentru chitantele eliberate de POS sau pentru imprimantele termice trebuie adaptat in functie de volumul de vanzari. Epuizarea totala a acestor stocuri poate duce la oprirea activitatii comerciale. Astfel, pentru a evita intreruperea activitatii sau incalcarea legislatiei fiscale, este esential ca stocul de role sa fie reinnoit in permanenta.
In magazin, rolele de hartie termica pot fi necesare pentru case de marcat, imprimante fiscale, terminale de plata, imprimante POS, stationare sau portabile.
👉 Completeaza-ti stocul de role pentru case de marcat, POS-uri bancare si imprimante termice, consultand oferta Sedona. In portofoliul Sedona vei gasi atat role de hartie pentru casa de marcat, cat si pentru imprimanta fiscala sau cantar.
Role de etichete autocolante
Aceste etichete autocolante pot fi utilizate la cantarele cu etichetare, la etichetarea in magazin a produselor fara eticheta sau in productie. Rolele de etichete autoadezive sunt folosite pentru etichetarea si personalizarea mai multor tipuri de produse. Acestea au rolul de a marca preturile, codurile de bare, descrierea produselor sau chiar promotiile speciale.
👉 In oferta Sedona, rolele de etichete autocolante sunt de doua tipuri: direct termice – pentru imprimante termice – sau cu transfer termic, pentru imprimante cu ribon. Alege categoria dorita in functie de imprimanta ta si bucura-te de oferte corecte, de la branduri populare de imprimare de etichete.
Role de etichete de pret
Rolele pentru marcatoare de pret sunt consumabile indispensabile unui magazin, folosite pentru afisarea pretului produselor. Acestea contribuie in mod direct la buna organizare a magazinului, dar si la experienta de cumparare a clientilor, pentru care vizualizarea pretului produselor pe care le achizitioneaza este absolut necesara.
👉 Rolele de etichete de pret se aleg in functie de dimensiune, de rezistenta materialul si de conditiile la care etichetele vor fi expuse, precum umiditate sau caldura. Alege din oferta Sedona role de etichete de pret potrivite pentru nevoile magazinului tau.
Alte consumabile pentru zona de casa si vanzare
Pe langa aceste consumabile esentiale oricarui magazin de proximitate, mai exista o serie de produse care, in functie de dimensiunea afacerii, pot fi necesare desfasurarii activitatii, precum riboane pentru imprimante, role de etichete pentru raft, etichete adezive antifurt cu suport de hartie sau plastic (pentru medii umede – carne, mezeluri, branzeturi), carduri de plastic (pentru fidelizarea clientilor, card cadou sau legitimatii de acces) ori tusiere pentru marcatoare.
👉 Intreaga gama de consumabile din oferta Sedona te ajuta sa-ti menti stocurile optimizate, oferind acces la o diversitate de produse.
Consumabile pentru curatenie si igiena
Un magazin curat influenteaza in mod direct experienta de cumparare a clientilor, dar si gradul de incredere pe care acestia il acorda afacerii tale. Prin urmare, pentru a te asigura ca unitatea comerciala isi pastreaza starea impecabila zi de zi, anumite consumabilele de curatenie si igiena nu trebuie sa lipseasca.
Detergenti si dezinfectanti pentru suprafete
Podelele, rafturile si toate celelalte suprafete din magazin trebuie curatate cu regularitate, folosind detergenti si solutii speciale, cu rol de dezinfectare. Solutiile speciale pentru podele vor mentine suprafetele intens circulate intr-o stare optima. Totodata, detergentii cu efect antibacterian sunt, la randul lor, o alegere indispensabila pentru rafturi, mese si alte suprafete din magazin.
Vitrinele si ferestrele trebuie curatate frecvent, pentru a pastra o vizibilitate buna si o igiena riguroasa, iar solutiile pentru suprafete din sticla trebuie sa fie, prin urmare, nelipsite din stoc.
Prosoape de hartie, mopuri si saci menajeri
Angajatii trebuie sa aiba oricand la indemana in unitatea comerciala mopuri, saci menajeri si prosoape de hartie, pentru a interveni rapid, la nevoie. Indiferent ca este vorba despre mici accidente sau igienizarea rapida a suprafetelor, aceste consumabile sunt indispensabile din magazin.
Este recomandat ca aceste consumabile sa aiba o calitate inalta si sa fie adaptate nevoilor specifice fiecarui magazin. De pilda, sacii menajeri trebuie sa fie comandati pe dimensiuni diverse, pentru a se potrivi cosurilor de gunoi din fiecare zona a magazinului, galeata cu storcator si mopul din microfibra – cu adevărat eficiente in colectarea murdariei, iar prosoapele de hartie – de calitate, cu un grad ridicat de absorbtie.
Manusi de unica folosinta, sapun si dezinfectant
Igiena personalului este la fel de importanta precum curatenia in unitatea comerciala. Astfel, este esential sa asiguri angajatilor, dar si clientilor posibilitatea de a mentine o igiena buna in timpul programului de lucru. Din magazin nu ar trebui sa lipseasca un dozator cu dezinfectant destinat personalului, dar si clientilor, manusi de unica folosinta pentru manipularea produselor alimentare, a fructelor si a legumelor.
In acelasi timp, angajatii trebuie sa beneficieze de apa curenta si sapun, pentru spalarea corecta si frecventa a mainilor, si de manusi rezistente pentru curatenie, pentru a-si proteja mainile de eventualele substante utilizate in timpul procesului de curatare.
👉 Daca urmeaza sa-ti deschizi un business si vrei sa afli mai multe despre activele esentiale pentru buna functionare a afacerii tale, citeste despre Mijloacele fixe: ce sunt, cum le identifici si cum le amortizezi.
Consumabile pentru ambalare si transport
Ambalarea joaca un rol important, atunci cand ne dorim sa oferim clientilor servicii profesioniste. In plus, produsele delicate pot fi protejate cu ajutorul ambalajelor rezistente, astfel incat sa poata fi transportate in siguranta, la domiciliul clientilor.
Pungi si sacose de diferite dimensiuni
Fie ca este vorba despre ambalarea individuala a fructelor si a legumelor, fie despre transportarea cumparaturilor mai voluminoase, pungile si sacosele de diferite dimensiuni nu ar trebui sa lipseasca niciodata dintr-un magazin. Acestea pot fi confectionate din materiale biodegradabile, pentru a asigura aliniere la cerintele ecologice in vigoare.
Cutii si benzi adezive
In cazul in care in magazin se comercializeaza sau se livreaza articole fragile, cutiile ar trebui sa fie nelipsite din unitatea comerciala. Acestea pot fi sigilate si asigurate cu banda adeziva.
Alte consumabile utile
Pe langa aceste articole esentiale, exista si alte consumabile care pot fi necesare pentru buna desfasurare a activitatilor zilnice din magazin. De pilda, pixurile, agendele si hartia pentru notite sunt necesare angajatilor care trebuie sa gestioneze comenzi si sa se ocupe de documente administrative. In plus, calculatorul de birou ofera angajatilor suport in procesul de vanzare, in gestionarea stocurilor sau in activitatile contabile.
👉 Completeaza-ti stocul de calculatoare de birou pentru magazinul tau si asigura-te ca fiecare angajat are la indemana un astfel de calculator.
Nu in ultimul rand, din gama consumabilelor necesare intr-un magazin fac parte semnele sau anunturile obligatorii si informative. Acestea ofera indrumare clientilor si contribuie la respectarea normelor de siguranta si la evitarea accidentelor.
Semnele de directionare, de tipul „intrare” sau „iesire”, directioneaza clientii, in timp ce semnul „acces interzis” ii avertizeaza pe acestia asupra zonelor in care nu le este permis sa intre. De asemenea, pe usi pot fi lipite semne precum „impinge” sau „trage”, simplificand accesul in incinta unitatii comerciale.
Acestor semne li se adauga si cele pentru siguranta, de tipul „iesire de urgenta”, sau cele informative, precum „obiectiv supravegheat video”.
👉 Pentru a imbunatati experienta clientilor tai, dar si pentru a asigura un mediu lipsit de orice pericol, consulta oferta Sedona si achizitioneaza semnele obligatorii si informative necesare magazinului tau.
Este important de retinut ca un magazin de proximitate isi poate fideliza clientii in aceeasi masura precum o unitate comerciala mare, iar experienta de cumparare pe care o creeaza joaca un rol hotarator in acest proces. In acest sens, consumabilele esentiale pentru buna desfasurare a activitatii nu trebuie sa lipseasca din stoc.
Sursa foto: Shutterstock, Shutterstock