100.000 de tichete procesate & 8 ani de eficienta cu FreshDesk
Data publicare articol:
Implinim 8 ani de la implementarea platformei de suport FreshDesk, sistem de gestionare a solicitarilor care ne-a permis sa fim mai rapizi, mai eficienti si mai prezenti atunci cand a fost nevoie de suportul nostru tehnic. Implementarea FreshDesk a fost un pas crucial in aceasta directie, oferindu-ne o platforma centralizata si eficienta pentru a gestiona toate solicitarile clientilor nostri.
Disponibilitatea 24/24, inregistrarea rapida a solicitarilor si posibilitatea de a urmari statusul solicitarii in platforma, ne-au permis sa oferim servicii de inalta calitate, in acord cu nevoile tehnice si asteptarile clientilor. Toate acestea au condus la peste 100,000 de tichete procesate pana in prezent, o dovada a increderii acordate de cei care ne-au ales si a dedicarii Sedona de a oferi consultanta si suportul necesar. 74% din solicitarile totale au fost adresate departamentului de Suport Sisteme de Gestiune. 16% din solicitari au fost catre departamentul Comercial, iar 10% au fost adresate departamentului de Service Case de Marcat. Toate acestea nu sunt doar simple numere, ci vorbesc despre angajamentul nostru fata de afacerile care ne aleg. In fiecare tichet procesat, vedem o oportunitate de a creste, inova si de a oferi mereu un serviciu mai bun.
Pentru a beneficia de suportul tehnic dorit, dar si de asistenta cand vine vorba de subiecte financiar-contabile, update-uri ale programelor de vanzare si gestiune, optiuni de personalizare si configurare, poti opta pentru Contractul de asistenta IT pentru sisteme de gestiune. Pentru a te asigura ca activitatea nu este ingreunata de eventualele intreruperi ale caselor de marcat, poti opta pentru Contractul de service pentru case de marcat , care te ajuta sa reduci acest risc.
Ramanem dedicati misiunii de a oferi cele mai bune solutii pentru clientii care ne aleg si de a fi un partener de incredere in cresterea si dezvoltarea afacerilor acestora.