Sedona si Metro Cash & Carry au premiat antreprenorii LaDoiPasi
Data publicare articol:
Data revizuire articol:
Pentru a sarbatori inaugurarea, cu ajutorul antreprenorilor romani, a 1.000 de magazine LaDoiPasi, Metro Cash & Carry a desfasurat in toamna acestui an campania-mamut „La 1000 de magazine iti aducem lumea LaDoiPasi”, prin care clientii retelei au fost rasplatiti cu 10 excursii in lumea larga, 10 excursii in Europa si 10 excursii in Romania.
Sedona s-a alaturat campaniei Metro Cash&Carry pentru a premia antreprenorii din cadrul francizei: astfel, primii 3 parteneri LaDoiPasi cu cel mai mare numar de taloane inscrise in concurs au primit cate un voucher Sedona in valoare de 1.000 de euro.
„La Sedona, ne-am propus sa contribum, prin expertiza si portofoliul nostru, la modernizarea constanta a retail-ului romanesc si sa fim in permanenta alaturi de business-urile dezvoltate in tara. Suntem onorati ca am avut posibilitatea de a ne alatura efortului Metro Cash & Carry de recunoastere a antreprenorilor romani si a clientilor din comunitatile in care afacerile LaDoiPasi au crescut” – Alex Lembrau, General Manager, Sedona.